Topics: 31
Er zit 'iets' gemonteerd bij mijn rechterkoplamp. Er zit een kabel aan vast die afgeknipt is. Weet iemand wat voor iets dit is of was :-k :-s
Dit is 'em.
Hier zit 'ie (van bovenaf gezien
En hier is het einde
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 11
Komt je auto toevallig uit California?
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 20
Mischien een relais voor verstralers?
Mastertje schreef:Komt je auto toevallig uit California?
Ja, hoe raad je dat zo?
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 11
Dit is een diagram van een EZ 116K Ignition system van een B230F (volvo 740 uit '89 - dus stekkers etc. kunnen verschillen), kijk es wat nr. 276 is :roll:
Is in nederland niet verplicht oid. ik heb ook geen idee waar het voor dient :lol:
Oh en zo te zien heb jij een 6 cylinder diesel, dus ik heb ook geen idee welk soort ontstekings-systeem daar in zit, maar het zou goed kunnen dat dit hetzelfde onderdeel is
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
EGR = Exhaust Gas Recirculation
Daar houdt het voor mij ook op :lol:
Hij heeft weinig nut meer, dus haal ik hem er morgen maar af. Misschien dat er op het ding zelf nog wat staat. Ben toch wel nieusgierig naar wat het is.
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 22
Funsdaf schreef:Ziet er meer uit als een spanningsregelaar.
Wellicht dat de spanningsregelaar in de dynamo zelf kapot is en dat ze deze daarvoor gebruikt hebben.
+1... lijkt op een mechanische spanningsregelaar...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 36
Als je hem eraf hebt, geef het onderdeelnummer eens door als je wilt. Kunnen we in Vadis kijken
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 23
+2
Mechanische spanningsregelaar voor de dynamo. Maar maak je geen zorgen want ik zie achterop je dynamo een electronische spanningsregelaar zitten. De mechanische is dus overbodig.
Topics: 28
dit is een losse regelaar voor een dynamo zonder ingebouwde regelaar.
ze hebben een andere dynamo gemonteerd met een ingebouwde regelaar.
dus deze overbodige kabels + regelaar kan je er zonder problemen eruit rooien