Besten,
Ik heb een 240 2.1GL op het oog uit 1980.
Een 4-bak.
Los van het feit dat het een tweede auto wordt is een 5-bak toch wel heel erg lekker.
Iemand een idee waar gereviseerde 5-bakken te koop zijn?
Of is er iemand hier op het forum die dat (evt samen!) wil doen?
En wat is er nog meer nodig (andere teller? kabel? koppeling?)
Hoop zodoende een kostenplaatje (en dus afweging) te kunnen maken.
4-bak met OD is uiteraard ook een optie maar ik meen me te herinneren dat de 5-bak bedrijfszekere is dan de OD.
Hoor het graag!
Groet,
Hugo
Ik heb een 240 2.1GL op het oog uit 1980.
Een 4-bak.
Los van het feit dat het een tweede auto wordt is een 5-bak toch wel heel erg lekker.
Iemand een idee waar gereviseerde 5-bakken te koop zijn?
Of is er iemand hier op het forum die dat (evt samen!) wil doen?
En wat is er nog meer nodig (andere teller? kabel? koppeling?)
Hoop zodoende een kostenplaatje (en dus afweging) te kunnen maken.
4-bak met OD is uiteraard ook een optie maar ik meen me te herinneren dat de 5-bak bedrijfszekere is dan de OD.
Hoor het graag!
Groet,
Hugo
huidige auto's:
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08

