Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ruitenwissers piepen
nou was er hier vanochtend een buitje toen ik de volvo aantrapte dus ik de ruitenwissers aan?! tja eerst moeizaam en al gauw goed maaaar, een geluid dat wil je niet weten. alsof je je schoonmoeder aan de trekhaak hebt zo ongeveer.
ik heb de ruitenwisser motor er al af gehad die is goed en piept niet.
verder even onder dashbord mechaniek ingespoten met olie en ook bovenop bij de ruitenwissers daar waar't draait. maar t helpt niets schoonmoeder rijdt nog altijd mee als ik de ruitenwissers aan zet.
wie heeft er een idee, ik dacht zelf in't midden de ruitenwisser en t mechaniek of t asje ervan maar kreeg het zo gauw nog niet los?
Vitara
Antwoord
Nieuwe ruitenwisserbladen, helpen ook vaak.... :wink:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
ja weet ik maaar ze piepen ook als je de ruitenwisser van de ruit haalt dus het zit m niet in de bladen
Vitara
Antwoord
Andere samenstelling van ruitensproeiervloeistof of een drupje olie op de ruit Smile
Antwoord
het is dus iets mechanisch niet iets met ruit of wisserbladen
het is ook niet de motor maar t mechanisme of het draaiende busje waar de bladen/armen aan zitten maar verder snap ik t niet
t klinkt echt ranzig de buurman kwam al aanlopen om te horen of ik de kat van de andere buren nu eindelijk te pakken had.
ik zat eerst t denken aan (door t hete weer) uitgedroogde rubbers of weggelopen olie uit die mechanische verbindingen waardoor ie nu ergens niet wil draaien t is net of t vastgeroest is zo klinkt het. maar dat kan niet in 2 weken dacht ik?
Vitara
Antwoord
Een andere schoonmoeder?
Antwoord
helpt niet
Vitara
Antwoord
Je zegt het eigenlijk zelf al, alles goed smeren.

Anders motortje of stangenstelsel vervangen.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Kunststofbusje waar de asjes uit de paravan komen ?

Kan gewoon een drupje motorolie in, als je een keer het oliepeil controleert.
Antwoord
ik zal dat busje een olieen de rest heb ik al gehad en anders trek ik de hele zooi er even af, bedankt
Vitara
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ruitenwissers 240 modelwisseling Jambon 4 2.317 19 September 2010, 13:26
Laatste bericht: 242-turbo
  plaatsen koplamp ruitenwissers volvo 240 jurjen 4 4.973 26 April 2010, 19:46
Laatste bericht: Hejsan!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)