Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koplamp verstelling 245
Voor de apk moest ik de koplamp stel boutjes gangbaar maken. Dit is dus mislukt. Het messing busje waar het draadeindje door heen draait breekt uit het plastic van de lamp. Nu zit het messing aardig vast geteerd aan het stalen draadeindje. En zal lastig zijn om dit weer goed gangbaar te maken en te houden. Zijn hier reparatie setje voor in de handel of moet ik gewoon op jacht naar complete koplampen?
Antwoord
nieuwe koplamphouder, is de enige optie heb er al zoveel moeten vervangen.
Kunstof deel en glas kan je scheiden namelijk.
Als je het goedkoop wilt doen, bij de bangers zullen ze vast wel in overvloed liggenSmile
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Antwoord
als die verstel boutjes niet meer gangbaar zijn en los komen van de behuizing, dan vraag ik me af hoe het met de reflectoren gesteld is. Krijg je die nog door je keuring?
Nieuwe behuizingen zijn de wereld niet, je kunt het glas er makkelijk op zetten en je hebt weer fatsoenlijk ligt ook. Daarnaast heb je nieuwe gangbare stel schroeven.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Koplampen heb ik zat liggen, pb maar bij interesse...
Antwoord
Asterix k probeer een pb te sturen via de mobiele site maar dat lukt op een of andere manier niet. Heb je 2 gangbare liggen voor me? K zie wel een pb verschijnen.

Grtz ron
Antwoord
Pb beantwoord
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Koplamp wissers 240 / 940 gelijk? A_A 0 1.619 11 February 2015, 23:02
Laatste bericht: A_A
  plaatsen koplamp ruitenwissers volvo 240 jurjen 4 5.246 26 April 2010, 19:46
Laatste bericht: Hejsan!
  Welke kit voor lijmen koplamp-glas? Sven245 9 19.506 10 August 2008, 23:06
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)