20 December 2014, 02:36
Weet iemand hoe de aansluitingen van de achterruitverwarming bij een 140 precies zitten?
Ik heb het volgende probleem:
Zodra ik de schakelaar aan zet, springt de zekering eruit...
Er zitten drie draden aan de schakelaar: geel, blauw, grijs.
De gele en de blauwe zijn vrij dik en gaan in in een kabelboompje verder onder het dashboard. Het lijkt of de blauwe naar de zekeringkast gaat.
De grijze gaat naar de middelste aansluiting van de alarmlichtschakelaar...
Als ik de auto op contact zet, komt er 12V op de blauwe draad te staan. Als ik de schakelaar aan zet, komt er een verbinding tot stand met de gele draad.
Draadbreuk ergens zou kunnen natuurlijk, maar ik wil graag eerst even weten of het wel goed aangesloten zit. Ik dacht dat de werking vrij simpel was: door de draden van de achterruit loopt 12V, een voedingsdraad aan de ene kant en een draad naar massa aan de andere.
Ik heb het volgende probleem:
Zodra ik de schakelaar aan zet, springt de zekering eruit...
Er zitten drie draden aan de schakelaar: geel, blauw, grijs.
De gele en de blauwe zijn vrij dik en gaan in in een kabelboompje verder onder het dashboard. Het lijkt of de blauwe naar de zekeringkast gaat.
De grijze gaat naar de middelste aansluiting van de alarmlichtschakelaar...
Als ik de auto op contact zet, komt er 12V op de blauwe draad te staan. Als ik de schakelaar aan zet, komt er een verbinding tot stand met de gele draad.
Draadbreuk ergens zou kunnen natuurlijk, maar ik wil graag eerst even weten of het wel goed aangesloten zit. Ik dacht dat de werking vrij simpel was: door de draden van de achterruit loopt 12V, een voedingsdraad aan de ene kant en een draad naar massa aan de andere.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68