Topics: 11
Mijn eerste auto was ooit een 264 GLE '78. Nu ben ik weer van plan mijn oude Volvo liefde op te pakken. Ik ben daarom op zoek naar een Volvo 240 2.3 estate t/m 1987 op benzine. Ik heb de auto niet nodig voor dagelijks gebruik en ga gebruik maken van de nieuwe beperkte mrb vrijstelling. Gebruikssporen zijn geen probleem, maar een krokante auto zoek ik niet. Automaat mag het ook zijn. Heb iets in de aanbieding? Graag met foto's en beschrijving.
Topics: 2
24 May 2015, 16:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 May 2015, 18:30 door waap.)
Misschien ben je al geslaagd? Ik verkoop mijn mist blue 245GL bj 1984. Is in de "regeling 2014" dus mag t/m november op de weg. Heb hem een paar maanden maar doe hem weer weg. Twee Volvo's is toch wat veel. Is door vorige eigenaar geheel gestript en is nieuw gespoten. Automaat goed schakelend. Carosserie is erg goed onderhouden. Klein roestplekje onder de ruitenwisser-as achter. Rw-motor ontbreekt trouwens. Prachtig eigenbouw rvs imperiaal, vast gemonteerd. Corona LM velgen. Rubbers van stabilisatiestang moeten vervangen worden. Motor is vervangen door vorige eigenaar, heeft er plm 180d opzitten. Auto zelf heeft 475d op de reller. Foto's op aanvraag via e-mail. Richtprijs â¬1750
Bel maar als je interesse hebt. Waap 0643093687,