Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarom dubbel inloggen? Waarom kan ik nergens op reageren?
Al zolang ik op dit forum zit moet ik 2X inloggen voordat het lukt. Anders raak je dat vreselijk irritante registreer schermpje niet kwijt.
Ook heb ik intussen opnieuw geregistreerd onder een andere naam, met een snel aangemaakt e-mail adres omdat mijn oude inlog niet meer werkte. Hierover al 2 keer geklaagd. Niks veranderd.
Net weer een heel epistel uitgetypt om iemand te helpen. Krijg je weer die stomme melding dat je niet gemachtigd bent om te reageren en dat je eerst moet inloggen. Weg heel verhaal, kun je weer opnieuw beginnen. Dus.......ingelogd, bericht opgezocht, nieuwe getypt, reactie plaatsen.....en weer voor jan l*l.
Ik zit op een heleboel verschillende fora. Alleen hier heb ik die trammelant steeds. Wanneer doet iemand hier iets aan. Behalve beweren dat ik mijn instellingen moet veranderen.
Wel krijg ik een of ander verhaal van ene moderator dat ik al een tijdje niet ben ingelogd en dat ze me graag weer op het forum zien. Nou...zie hierboven waarom ik daar niet altijd zin in heb. Meestal is het forum niet in staat om mij in te loggen.

Ik denk dat dit forum door iemand beheerd wordt die veel te veel en veel te ingewikkelde beveiliging gebruikt. Laat deze persoon eens naar andere fora kijken. Daar kan het kennelijk wel zonder extra poespas.
Ik vind het intussen vreselijk irritant worden.
20 jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
Antwoord
In het verleden zijn er een aantal keren bots geweest die het hele forum hebben vol gespamd. Na heel veel schoonmaakwerk is er toen wat meer beveiliging op gekomen. De beheerder doet dit op vrijwillige basis in zijn eigen tijd. Dus daar kan ik em alleen maar dankbaar voor zijn.
Vwb je probleem, ik heb het nooit gehad hier. Wel op het v70 forum, sinds Chrome nooit meer problemen gehad. Welke browser gebruik je?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Mijn account doet dat ook, er zit een soort tijdslimiet op mijn inlog van 10 minuten gok ik. Dat zal wel ergens een instelling zijn maar ik ben te lui om die op te zoeken dan wel te wijzigen. Zodoende tik ik mijn verhaaltje, als ik denk dat het lang duurt, kopieer ik het. Als dan blijkt dat ik inderdaad 'niet gemachtigd' meer ben, log ik weer in, plak mijn berichtje en klaar.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Kan dat niet lokaal ingesteld zijn in je beveiligings instellingen? Afhankelijk van welke Windows bijvoorbeeld ? Als ik cookies helemaal uit zet kan ik hier niet meer inloggen.

Verzonden van uit mijn Volvo
met 3G met behulp van Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Antwoord
Ik gebruik nu vooral Firefox en Tapatalk op mijn telefoon.. Internet explorer werkt voor geen meter.

Had ongeveer hetzelfde als jij als ik me het goed herinner.

Tegenwoordig nergens last van!

Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk
Antwoord
Helaas heb ik ook de laatste paar weken problemen met inloggen, gelukkig lukt het uiteindelijk wel.......
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971
Antwoord
Hier met chrome (met opgeslagen inloggegevens) op een ouwerwedse laptop.
Hoef maar volvolvo in te type en ik ben online en ingelogd. Hoef nooit in te loggen...

Met Windows tablet (Samsung) gaat het min of meer hetzelfde en wederom via chrome.

Neem niet de moeite om het via de iphone te doen. Daar heb ik een leesbril voor nodig en dunnere vingers!!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Tip voor skidje: tapatalk op je iPhone zetten.
Vraag aan de mensen met problemen: welke browser?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Vooralsnog ga ik er even vanuit dat het inderdaad wordt veroorzaakt door de instelling van de browser die je gebruikt.
Ik heb een maand of wat geleden een nieuwe pc gekocht en had in het begin ook wat problemen met betrekking tot het onthouden van wachtwoorden (niet alleen op dit forum). Dat had te maken met de hoge "privacyinstellingen" die ik zelf had ingesteld. De standaard instellingen werken normaal gesproken prima overigens.

Op zich geen rocketscience, je moet net even weten welk vinkje je wel en niet aan moet zetten. Graag heb ik (of een andere mod) je daar verder mee.

Dit forum draait op een bepaalde software, waarmee zeer veel fora werken dus het is niet dat de beheerder zelf iets in elkaar heeft gebakken (vBulletin mocht je daar meer over willen weten).

Volvo 142 B23 schreef:In het verleden zijn er een aantal keren bots geweest die het hele forum hebben vol gespamd. Na heel veel schoonmaakwerk is er toen wat meer beveiliging op gekomen. De beheerder doet dit op vrijwillige basis in zijn eigen tijd. Dus daar kan ik em alleen maar dankbaar voor zijn.
Vwb je probleem, ik heb het nooit gehad hier. Wel op het v70 forum, sinds Chrome nooit meer problemen gehad. Welke browser gebruik je?
Klopt helemaal.

Om je verder te helpen ben ik benieuwd naar de browser die je gebruik, en of je daar nog speciale instellingen hebt toegepast. Dat mag je uiteraard ook per PB doen.
Antwoord
Ik had het kunnen weten.....het ligt aan de computer.
Zoals in het eerste bericht staat: Ik heb bij GEEN enkel forum inlogproblemen. ALLEEN bij deze.
Ik heb een vrij nieuwe computer met Windows 7. Gewoon normaal met alle standaard instellingen. Ik heb niks veranderd.
Ik werk niet met een of ander raar internet geval, gewoon Windows wat er standaard in zit. Wordt keurig automatisch van updates voorzien, net als mijn prima virusbescherming.

Ik heb alleen problemen op dit forum. Het ligt dus voor de hand dat hier bepaalde dingen zijn ingesteld. En of degene die dat doet nu een vrijwilliger is of iemand met de Balkenende norm doet niets ter zake. Ik beweer ook niet dat hij/zij iets fout doet. Alleen dat hij/zij zo'n ingewikkeld inlog ritueel gemaakt hebben.
Ik vraag me gewoon af waarom ik zo moeilijk kan inloggen en waarom ik regelmatig van die meldingen krijg dat ik niet gemachtigd ben.
Bovendien: Als ik niet in log dan kan ik ook alles lezen, alleen dan zit er zo'n zwaar irritant schermpje bij. Haal dat dan weg, hoef ik niet in te loggen en kan ik zonder ergernis berichten lezen. Dan kan ik zelf bepalen of ik ergens op wil reageren en of dat voor mij de moeite is om door dat hele inlogcircus te gaan.

Bovengenoemde oplossing om een berichtje te maken en dat dan op te slaan en vervolgens meerdere pogingen knippen en plakken?/?
Geweldig gevonden, wist ik al. Maar is dat nou nodig? Dat moet toch zonder problemen kunnen?
Andere browser?? Alleen voor dit forum?? Waarom? Alle andere fora werken wel.
Instellingen veranderen? Waarom? Andere fora werken wel. En die werken ook bijna allemaal met een vrijwilliger.
20 jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waarom een 2CV? Volvo 142 B23 6 5.573 12 January 2015, 20:13
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Waarom heeft mijn 86'er 240DL heel veel VDO/Volvo metertjes? dens245polar 6 7.126 14 June 2012, 20:25
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  Waarom is er geen subgroep Amazon? Amazonturbo 5 1.108 24 June 2008, 07:53
Laatste bericht: edwin

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)