Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp met afschermplaat
Ik heb een tijdje geleden een beschermplaat voor onder de motor gekocht, samen met een kleinere afschermplaat.

De grote beschermplaat heb ik geïnstalleerd, maar die kleine plaat weet ik niet waar plaatsen.

Het ziet eruit als een rechhoekig plaatje met een kleine opstaande rand aan 1 kant met daarin een gaatje voor een schroef.

Mss kan iemand met VADIS een printscreen posten met de onderdeeldiagram?

Onderdeelnummer: 1306829
Volvo 240 1992 model '93, Diesel

Alvast bedankt
Roll<br /><br />&quot;Baldrick, you wouldn't recognise a cunning plan if it painted itself purple and danced naked on top of a harpsichord singing 'Cunning plans are here again'.&quot;
Antwoord
Weet niet hoe ik dat hier kan plaatsen, maar kan het wel naar je mailen. Als je zorgt dat ik een mailadres van je krijg, krijg jij van mij een Word documentje.
Ik denk alleen niet dat je er veel aan hebt, want er is heel weinig te zien op de tekening :twisted:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Is dat soms dat plastieken kapje wat net achter de spoiler zit dus nog vóór de normale beschermplaat?
Antwoord
Nee, het beschermplaatje zit ergens achter de grote plaat denk ik.

Die plastic spoiler zit er al bij mij.

Mr. Timmer: U heeft PM 8)
Roll<br /><br />&quot;Baldrick, you wouldn't recognise a cunning plan if it painted itself purple and danced naked on top of a harpsichord singing 'Cunning plans are here again'.&quot;
Antwoord
dietbrand schreef:Mr. Timmer: U heeft PM 8)

En u heeft meel :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Bedankt voor de/het meel. Ik zal mee straks eens verdiepen in het geheel.

Zo te zien moet de plaat ergens vlak bij het einde van de grote plaat aan de passagierskant gemonteerd worden. Mss bij de filter?? Straks maar ff kijken.
Antwoord
Anders moet je even een foto van die plaat hier neerzetten.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hulp gezocht voor schuifkanteldak Westra58xgjulia 10 6.546 10 June 2014, 22:37
Laatste bericht: ZOAB
  Hulp in Breda EOD 205 0 1.276 2 October 2008, 18:39
Laatste bericht: EOD 205

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)