Op m'n B200ET zit het spruitstuk met 'vierkantige' poorten. Nu zou het zgn. 90+ spruitstuk een upgrade zijn, omdat dat beter flowt waarschijnlijk. Nadeel is dat ze sneller scheuren.
Is het daadwerkelijk zo makkelijk om te verwisselen? De nieuwe lijkt namelijk wat dikker, dus dan komen mijn olieleidingen misschien niet goed meer uit? En de downpipe moet misschien ook ietsje draaien (van de motor af)?
Iemand ervaring hiermee?
Zo te zien moet je een 90+ spruitstuk ook nog plat laten frezen om de oude turbo (garrett) te blijven gebruiken.
infoz:
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...nifold.htm
Is het daadwerkelijk zo makkelijk om te verwisselen? De nieuwe lijkt namelijk wat dikker, dus dan komen mijn olieleidingen misschien niet goed meer uit? En de downpipe moet misschien ook ietsje draaien (van de motor af)?
Iemand ervaring hiermee?
Zo te zien moet je een 90+ spruitstuk ook nog plat laten frezen om de oude turbo (garrett) te blijven gebruiken.
infoz:
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110...nifold.htm