5 March 2014, 02:21
Onder mijn 164 zitten op de achteras twee slangklemmen waarmee iemand de as heeft proberen af te stellen.
Ik begrijp hoe je hiermee enigzins kunt balanceren. Lukt echter niet goed: de as blijft zeer vervelend trillen. Ik krijg hem niet goed.
Aan de banden ligt het niet. Zomer of winter of een andere reserveset eronder maakt geen enkel verschil.
Zo te zien zitten er de originele assen onder. Hoe kan ik zien of deze niet fout in elkaar zijn geschoven?
Zitten er geen merktekens op? De kruislagers zitten volgens het boek prima in lijn.
Moet ik 180 graden draaien en hopen dat het dan mogelijk wel klopt?
Of moet ik het liever zoeken in nieuwe rubbers achter, zodat de achteras weinig speling kan opnemen (kantelen)?
Ik begrijp hoe je hiermee enigzins kunt balanceren. Lukt echter niet goed: de as blijft zeer vervelend trillen. Ik krijg hem niet goed.
Aan de banden ligt het niet. Zomer of winter of een andere reserveset eronder maakt geen enkel verschil.
Zo te zien zitten er de originele assen onder. Hoe kan ik zien of deze niet fout in elkaar zijn geschoven?
Zitten er geen merktekens op? De kruislagers zitten volgens het boek prima in lijn.
Moet ik 180 graden draaien en hopen dat het dan mogelijk wel klopt?
Of moet ik het liever zoeken in nieuwe rubbers achter, zodat de achteras weinig speling kan opnemen (kantelen)?