Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boele's 1800E opknappen
Blits karretje. Is dat steel blue metallic?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Ziet er weer fijn uit Boele!
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord
Marc1970 schreef:Blits karretje. Is dat steel blue metallic?

Jep. Gewoon weer in de originele kleur zoals hij daadwerkelijk was.

SFRC schreef:Ziet er weer fijn uit Boele!

Thanks!
Groeten, Boele
Antwoord
hebbie die ellendige tape er al afgepeuterd..!?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:hebbie die ellendige tape er al afgepeuterd..!?

Waar vanaf?

Nu bezig om wat beugels te maken voor mn kenlowe fan. Standaard manier met tiewraps door mn radiateur heen lijkt me niet zo goed idee..
Groeten, Boele
Antwoord
In een 1800 zit toch de zelfde radiateur als een late 140?
Heb jij nog een goed adres voor een nieuwe of goede tweede hands?
Antwoord
DopdeDouwer schreef:In een 1800 zit toch de zelfde radiateur als een late 140?
Heb jij nog een goed adres voor een nieuwe of goede tweede hands?

Als een late 140 weet ik niet, ze zitten wel in redelijk wat 140's.
[Afbeelding: radiateurlek.jpg]
Reken voor een nieuw koelblok incl montage toch al snel 200euro! Je hebt op ebay regelmatig een Duitser die ze ook voor rond die prijs nieuw verkoopt.. Duur geintje dus!
Groeten, Boele
Antwoord
Dit is volgens mij de vroege 140 radiator. Teminste zoeentje had ik er in mijn 144 (1970). Die van mn broertje (1973) is rechthoekig en van bovenaf zie je een ribbel.
Antwoord
(oh zit je opeen hier.. Wink) das idd een vroege, minder totale doorstroming en minder koeling (iets..) Ik heb ooit voor niet zoveel bij een lokale radiateuren reparateur een 2serie koelblok tussen de kappen laten monteren, 140 steuntje er weer aan gesoldeerd. Dat hoeft toch geen 200 eurie te kosten?

Volgens mij staan er nog 2 hier op de sloop..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:(oh zit je opeen hier.. Wink) das idd een vroege, minder totale doorstroming en minder koeling (iets..) Ik heb ooit voor niet zoveel bij een lokale radiateuren reparateur een 2serie koelblok tussen de kappen laten monteren, 140 steuntje er weer aan gesoldeerd. Dat hoeft toch geen 200 eurie te kosten?

Volgens mij staan er nog 2 hier op de sloop..

Oh zo heb ik niet gekeken. Ik ben naar 3 bedrijven gegaan om een nieuw koelblok (3rijer) te laten monteren. Goedkoopste was 200eu..
Heb nu een 2rijer gemonteerd zitten, die had ik nog staan. Met die Kenlowe fan eerst maar eens aankijken wat er gebeurd. Zoveel hitte onder de kap komt er iig niet meer door de uitlaattape.

@DopdeDouwer; mocht je een goedkoper alternatief vinden, dan hou ik me natuurlijk van harte aanbevolen!!!!
Groeten, Boele
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Knettergek deel 2,een Volvo 265 GL overdrive opknappen volvo200liefhebber 12 8.057 24 August 2009, 10:15
Laatste bericht: abbabak

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)