Topics: 5
Goeiemorgen!
nadat alles motorisch is opgelost heb ik nu last van een sterke bezinegeur tijdens het rijden! Dit ruik ik overigens alleen als de ramen openstaan; wanneer ze gesloten zijn en de luchtkanalen open merk ik er niks van. Mijn vraag is dan ook; heeft iemand dit eerder gehad en waar meot ik kijken wat er aan de hand is?
bij voorbaat dank
ben
Topics: 288
verdroogde slang aan je pomp, het is allemaal op leeftijd..
thanks ga ik even checken; toen ik gisteren onder de motorkap dook rook ik daar echter niks vreemd!
Topics: 288
check dan achterin ook even alle aansluitingen, tank ventilatie slang etc. Bij mij liep op gegeven moment de kofferbak "vol" omdat de ventilatie slang door was op de aansluiting, heel vervelend als je um net hebt volgegooid tot boven aan toe... ja dan stinkt ie wel..
Thanks voor de tip. Ik heb ook wel eens gehad dat ie na een flinke volle tankbeurt naar bezine stonk. Na een paar kilometer was het echter weer verdwenen..NEt nog even in de achterbak gekeken en de slang sluit nog prima aan.
Ik denk dat het de carburateur is..Heb m losgehaald en het lijkt erop alsof de pakkingen niet goed meer zijn....Het rare is is dat er op het bovenste stuk van de carburateur Stromberg 175CD staat, terwijl er op het onderste gedeelte 175 CDUS staat. Ben niet zeker welk pakkingssetje ik nou moet hebben..
Mochten jullie nog tips hebben voor een 175CDUS pakkingssetje dan hou ik me aanbevolen
Als ik m heb gevonden en terug gemonteerd heb laat ik hier nog wel even weten of het is gelukt..
gr
Ben
Topics: 22
bene schreef:Mochten jullie nog tips hebben voor een 175CDUS pakkingssetje dan hou ik me aanbevolen 
Als ik m heb gevonden en terug gemonteerd heb laat ik hier nog wel even weten of het is gelukt..
gr
Ben
Ik denk dat ze je
hier wel kunnen helpen.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.