Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto's restauratie Polen
#61
Robbert242DL schreef:
Peter Timmer schreef:
Robbert242DL schreef:
Peter Timmer schreef::lol: Big Grin je schat het wat krap in met vier Big Grin :lol:

Je kunt die 265 ook gewoon naar Polen brengen :wink:
[size=7px]Samen met de 142 vast goedkoper[/size]

Daar is geen lol aan, da's alleen handel, geen hobby
[size=7px]die 142 breng je zelf maar[/size]

Ik bedoelde samen een totaalprijsje.... Big Grin Big Grin

oh............ :lol: 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#62
Brennie schreef:WEER geslapen tijdens spelling? Wat is in hemelsnaam kotring????? :roll: [

en hoezo "quantum" ? Gewoon "Kwantum" is genoeg, hoor.
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
#63
Brennie schreef:@ Robbert, zeg, is die 142 over 5 1/2 jaar nog terug te kopen 8-[

Ik vermoed van niet, maar you never know.... Dan is de prijs wel iets hoger want dan is de staat beter 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#64
Robbert242DL schreef:Ik geloof best dat een "echte" vakman beter werk levert, maar hoeveel vakmannen die beweren in NL "echt" te zijn zijn dat ook in werkelijkheid. Niet dat ik daarmee jouw vakman te kort wil doen, want dat kan er wel 1 zijn. Maar de gewonen huis-tuin-en-keuken Volvo-rijder wil gewoon zijn trots in goede staat voor een leuk bedrag hebben. En dan kun je beter na pakweg 5 jaar zeggen: ik laat het nog een keer doen voor hetzelfde geld dan de kat in de zak kopen in Nederland en nog duurder uit zijn.

Zolang er niet op iemands voorhoofd geschreven staat wie er wel of wie er geen vakman is zou ik persoonlijk liever de gok wagen in Polen.

En inderdaad ben ik ook benieuwd hoe Sanders 264 er over 5 jaar uitziet, nu in ieder geval prachtig!! 8)

Volgens mij ben je een vakman als je heel veel en vaak hetzelfde doet en daar steeds beter in wordt. Ik denk dat die Polen naast het lagere kostenplaatje echt veel meer tijd er in (kunnen) stoppen met een vaak beter resultaat dan die mbo-ertjes die effe een cursusje schadeherstel na hun SPW gedaan hebben.
Antwoord
#65
Inderdaad, met een cursusje leer je het niet. Je moet het gewoon vaak doen en dan nog leer je na jaren nog steeds heel veel bij.
Maar dat is met alle banen. Een goede leraar ben je ook niet na een oaar jaar PABO of zoiets. Enkel en alleen door te doen, doen en nog eens doen.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#66
Robbert242DL schreef:Inderdaad, met een cursusje leer je het niet. Je moet het gewoon vaak doen en dan nog leer je na jaren nog steeds heel veel bij.
Maar dat is met alle banen. Een goede leraar ben je ook niet na een paar jaar PABO of zoiets. Enkel en alleen door te doen, doen en nog eens doen.

Dat moest ik eens gaan doen, leraar bij de PABO (postorderbedrijf van erotische artkelen).
Antwoord
#67
245T Wolff schreef:
Robbert242DL schreef:Inderdaad, met een cursusje leer je het niet. Je moet het gewoon vaak doen en dan nog leer je na jaren nog steeds heel veel bij.
Maar dat is met alle banen. Een goede leraar ben je ook niet na een paar jaar PABO of zoiets. Enkel en alleen door te doen, doen en nog eens doen.

Dat moest ik eens gaan doen, leraar bij de PABO (postorderbedrijf van erotische artkelen).

Die uitleg hoef je mij niet te geven hoor.... Heb een bijbaan bij de PTT gehad. Op alle paketten die uit Dordrecht kwamen zonder afzender wist ik genoeg :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#68
He Sander, wat zei je nou over evt. betalen in natura??
willen ze echt oude VW's accepteren daar??
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#69
Ja hoor! Wel even zaak om daar vantevoren goede afspraken over te maken (zelfs onze Poolse kameraden worden kieskeurig tegenwoordig), maar alles kan.

Ik heb zelf in de vorm van een Ford Escort en een Audi 80 betaald... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#70
hoe zit dat met kenteken ed? heb je ze uitgevoerd??
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Je mooiste volvo foto John242 1.387 770.733 21 December 2021, 17:28
Laatste bericht: Kogelman
  Foto's van mijn 88'er 240 GLT Dennis1995 2 5.013 10 January 2018, 18:14
Laatste bericht: Wijnand
  Mooie Foto-Locaties Vincent244 3 4.496 11 April 2012, 21:13
Laatste bericht: Dopski
  Foto's Registermeeting 15-1-2012 Louwman Museum Den Haag henqui 0 2.185 18 January 2012, 16:09
Laatste bericht: henqui
  Had nog wat foto's VOMD feestje.. henqui 2 4.070 9 August 2011, 20:14
Laatste bericht: Zuurstar
  Hoe kan ik de foto's ook zien? roger2401990 4 4.545 24 July 2011, 13:30
Laatste bericht: roger2401990
  Restauratie 240 GL Estate Automaat is klaar... Tinus 13 11.982 2 May 2011, 08:33
Laatste bericht: Ben
  foto's van 240's omgebouwd naar aanhanger gevraagd. Pistonpen paultje 21 15.312 2 March 2011, 20:40
Laatste bericht: Hilgert
  Effe proberen met een foto Vlood 51 6 4.630 12 February 2011, 21:04
Laatste bericht: Arjan.
  Test foto VolvoDick 4 4.415 24 November 2010, 18:39
Laatste bericht: nijmegenleeft1

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)