Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Een eigenaardigheid: Hoe kan ik al 24 dagen, 23 uren en 3 minuten totaal ingelogd zijn, als ik op alle 3 de computers gisteren opnieuw in moest loggen ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
In totaal heb je tot nu toe ruim 24 dagen van je leven besteed aan het forum.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
Ik denk dat dit de tijd is die je online bent geweest. Da's niet nieuw, was mij ook al eens opgevallen. Maar de tijd loopt evenredig op met mijn aanwezigheid hier (en ik log normaal gesproken ook niet uit) Misschien dat alleen de kreet hernoemd moet worden.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Holowkregel schreef:Bij mij lijkt alles goed te werken goed bezig ik heb alleen al ik een groep open bijv, te koop ,dan zie ik bij de nog ongelezen berichten een vakje met een rood kruisje met nieuw, daar wordt dus een symbool niet geladen maar verder alles goed zover ik zie.

Dan kijk je waarschijnlijk met Internet Explorer. Schoon deze op door: Menu > Extra > Browsegeschiedenis verwijderen en dan verwijderen wat van toepassing is. Daarna werkt alles soepel.

Martin245 schreef:Ik denk dat dit de tijd is die je online bent geweest. Da's niet nieuw, was mij ook al eens opgevallen. Maar de tijd loopt evenredig op met mijn aanwezigheid hier (en ik log normaal gesproken ook niet uit) Misschien dat alleen de kreet hernoemd moet worden.
idd, zo is het. ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:Dan kijk je waarschijnlijk met Internet Explorer. Schoon deze op door: Menu > Extra > Browsegeschiedenis verwijderen en dan verwijderen wat van toepassing is. Daarna werkt alles soepel.
Nee dat is helaas niet de oplossing ???
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
bij mij ook niet: op 2 computers geprobeerd (IE 7 en 8). En geschiedenis verwijderen zorgt er niet voor dat het 'nieuw' bolletje zichtbaar wordt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Neh hier ook niet en ik heb het op 2 computers en op m'n telefoon geprobeerd, maar ik zie geen bolletjes.

Voor de rest doet de site het goed en ook met speciale leestekens Smile

PC: Firefox 3.6
Mob: Opera 9.7
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
op chrome doe ie ut ook niet...
Antwoord
inderdaad ik heb internet explorer en helaas dat opschonen werkt niet zoals er meer al aangeven. Maar goed verder geen klachten hoor ik kijk er wel omheen maar wilde het alleen even melden. We zien het nieuw bolletje teken vanzelf wel een keer verschijnen.
Vitara
Antwoord
Bij mij is hij zeer traag geworden, ik gebruik internet exploder en ik kan niet alles zien.
M.vr.gr. Paul
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.360 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 116.673 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.208 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.179 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)