Topics: 52
Mijn banden lopen langzaam leeg. Af en toe wordt de boel afgekit door de bandenboer, maar het probleem komt steeds weer terug. Tijd dus om de Virgo's op te laten knappen. Weet er iemand een goed adres in de buurt van Dordrecht? Alvast bedankt!
Topics: 22
In de Waalhaven schijnt een redelijk(kwaliteit/prijs) bedrijf te zitten, ik ga er achteraan en laat het je weten.
Heb je een tijd gemist, wel meer mensen trouwens. :-*
En halverwege Maasdam en Strijen zit er een, Piet Dam, maar mijn ervaringen waren er niet erg goed.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Gerard, bedankt alvast. Wat ging er mis bij die meneer tussen Maasdam en Strijen?
Topics: 33
piet van velgenreparatie.nl, ben er ook eens geweest. corona's laten opknappen zonder bon maar kwamen slechter terug dan ik ze bracht
ik krijg over een paar weken een mooie straalcabine binnen. moet je de rest alleen zelf doen
Met 'de rest' bedoel je spuiten, neem ik aan. Ik weet niet of het verstandig is dat ik dat zelf doe, maar daar zijn ook wel adresjes voor. En ik weet ook niet hoe recht (of krom) de velgen zijn.
Je zit angstaanjagend dicht bij me in de buurt, dus dat kan het probleem niet zijn... (ik zag laatst in een flits een 960 of V90 met een webadres groot op de achterruit, was jij dat?)
Topics: 33
haha, dat ben ik ja..
die flits is vaak snel weer weg... 1 op 5 op g3 lust ie wel
Topics: 163
geestschrijver schreef:Je zit angstaanjagend dicht bij me in de buurt, dus dat kan het probleem niet zijn... (ik zag laatst in een flits een 960 of V90 met een webadres groot op de achterruit, was jij dat?)
Ook al
geestschrijver schreef:Gerard, bedankt alvast. Wat ging er mis bij die meneer tussen Maasdam en Strijen?
Ik dacht dat ik dit antwoord al eens gepost had, maar zal ook wel door de Volvolvobug zijn gegrepen.
Hij moest een gescheurde velg lassen en gebruikte daarvoor zijn standaard Al-electrode. Helaas was dit een aandere soort Aluminium als van mijn velg, dus met het erom leggen van de band, sprong de las er weer uit. :o :o :o
Toen ik verhaal ging halen, wilde hij het wel in orde maken, maar dat moest hij uitbesteden en dat wilde hij niet zelf dragen.
Dus 2x betaald voor 1 reparatie en dat doe ik een keer en dan noooiiit meer. :-X :-X :-X
Gerard, dit antwoord had je inderdaad al gegeven, maar dan via e-mail... Het kon niet via het forum vanwege het aanzien dat je uit hoofde van je functie geniet in deze maatschappij en de daarmee gepaard gaande verantwoordelijkheden jegens kleine zelfstandigen. Of zoiets. Hoe dan ook: bedankt, wederom.
242-turbo schreef:ik krijg over een paar weken een mooie straalcabine binnen.
Wanneer zou dat zijn, ongeveer? En wat zou het laten stralen van de velgen me dan gaan kosten? Ik begreep van mijn zwager dat er in Papendrecht een goed adres zit om ze te laten poedercoaten, maar daar moet ik nog even achteraan.
Ik denk dat anodiseren een betere behandeling voor aluminium is, sterker en mooier.