Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aansteker verplaatsen
Niet echt een spannend onderwerp, maar als ik mijn voedingssnoer van gsm ed. erin stop zit snoer hopeloos in de weg.
Ik dacht als ik nou de aansteker naar rechts verplaats dan zit dat wat meer uit de weg.
Kan dit en heeft iemand dat al eens gedaan??
bedankt alvast
Jack

Antwoord
Conrad heeft ook universele 12V aansluitingen voor inbouw in het programma, als je die op een "fabrieksoriginele" manier in een paneeltje kunt inbouwen hoef je ook niet het "oude gat" te dichten.

trouwens, je hebt vast wel een vakje in het dashboard voor spulltjes, achterin een gaatje maken voor je laadsnoer, deze achter het dashboard op 12V aansluiten en klaar. Stekker in phone, phone in vakje, opladen maar.
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Hmm, ik zat/zit met hetzelfde probleem, grappig.

(heb namelijk net een (niet-lachen :-X ) engine-start-knop gekocht, die in het gat van de sigarettenaansteker past).

(Hoog Sjonnie-gehalte, ja ik weet het, maar mijn contactslot is kaduuk, dus ik start nu met een knop :-X )

Dacht dat het een los plaatje was, waar die aansteker in zit, maar mooi niet dus.
Dat wordt waarschijnlijk weer een ritje naar de sloop, om even een stukkie dash te halen, en dan creatief dremelen ben ik bang.

Mijn idee is ook om de aansteker naar rechts te verplaatsen, plaats zat, zitten nog genoeg losse plaatjes.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
@ Jambon Ik heb zo'n los stopcontact nog liggen, maar liever niet.

Rob beschrijft echt precies mijn gedachte . Dacht ook aansteker naar rechts te plaatsen, maar kreeg donkerbruine gevoel dat hij helemaal vast zit , in tegenstelling tot de smalle plaatjes.

Mannen bedankt voor het meedenken.
Jack

Rob schreef:Hmm, ik zat/zit met hetzelfde probleem, grappig.

(heb namelijk net een (niet-lachen :-X ) engine-start-knop gekocht, die in het gat van de sigarettenaansteker past).

(Hoog Sjonnie-gehalte, ja ik weet het, maar mijn contactslot is kaduuk, dus ik start nu met een knop :-X )

Dacht dat het een los plaatje was, waar die aansteker in zit, maar mooi niet dus.
Dat wordt waarschijnlijk weer een ritje naar de sloop, om even een stukkie dash te halen, en dan creatief dremelen ben ik bang.

Mijn idee is ook om de aansteker naar rechts te verplaatsen, plaats zat, zitten nog genoeg losse plaatjes.
Antwoord
Mijn aansteker doet het op een of andere manier niet meer,
Niet dat ik rook, maar ik heb m nodig voor de TomTom..
Heeft deze aansteker een aparte zekering of wat kan het probleem zijn?
245L VAN
Antwoord
Geen aparte zekering. Bij mij doet de radio en de achterwisser het niet meer als die zekering eruit ligt.
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Hee verrek,, mijn achterruitenwisser doet het ook niet meer.. maar radio wel..
hmm, kabelbreuk of zekering? ik heb eerlijk gezegt nog niet naar die zekering gekeken.. zal ik eens doen.
Misschien nog andere oplossing?
245L VAN
Antwoord
Ik heb de radio en carkit aangesloten op de aanstekeraansluiting. Is dus geen referentie. De wisser dus blijkbaar wel. Ik dacht zekering nr 8. (of 12.....)
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Bedankt,
ga ik morgen naar kijken.
Bij mij heeft er trouwens wel een carkit ingezeten, daarom deed de radio het slecht?
Ik heb m nou helemaal op de linker box ingesteld, maar de rechter brult lekker mee. dus ergens zitten die draden ook niet goed, maarja hij doet het dus hopen dat ie t volhoud..
Bedankt voor je tip nogmaals.
245L VAN
Antwoord
je aansteker kan simpelweg ge-oxideert zijn, dan maakt ie weinig contact..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ruitenwisservloeistoftank verplaatsen Laurens Zondag 5 4.074 7 October 2014, 20:42
Laatste bericht: Laurens Zondag
  amazon stoel montagepunten naar achteren verplaatsen? MartjeB 0 1.591 6 August 2012, 20:17
Laatste bericht: MartjeB

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)