6 April 2009, 22:39
Als je een fotoje hebt kan je die wel naar naar mij mailen, dan post ik hem wel. Voor mijn email-adres zie het envelopje links <<<.
Verlagingsveren II
|
6 April 2009, 22:39
Als je een fotoje hebt kan je die wel naar naar mij mailen, dan post ik hem wel. Voor mijn email-adres zie het envelopje links <<<.
7 April 2009, 10:18
De Volvo staat momenteel in de stalling. Ik rij nu even rond in onze VW T3 Joker. We zijn het interieur aan het opknappen en de gasinstallatie voor de keuken wordt afgeperst en nagekeken.
Zodra ik weer in de Volvo rijdt maak ik er een mooie foto van en post hem op het forum. Dat zal waarschijnlijk over een paar weken zijn.
13 October 2009, 10:46
Waarom kan ik geen foto's uploaden? Ik krijg geen toegang tot de uploadmap van de bijlagen. Dit bericht krijg ik zowel met de firewall aan en uit en op PC en Mac. Het fotootje is een 52kb jpeg. Dat lijkt me klein genoeg.
Ik wil jullie best een foto laten zien van het resultaat van die verlagingsveren maar ik krijg het niet voor elkaar.
13 October 2009, 11:00
Anders upload je hem toch op een externe site?
Zoals Tinypic, Photobucket of iets dergelijks. http://tinypic.com/ http://photobucket.com/
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412 1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412 1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
13 October 2009, 14:16
Dit heeft nooit gewerkt, en zal volgens mij ook nooit werken.....
Gewoon zoals roodbaard al aangeeft, even op photobucket zetten, of mijnalbum.nl of waar dan ook (NIET imageshack), en dan hier heen linken. ![]()
13 October 2009, 15:02
http://www.webshots.com/ ook een handige, gebruik um al jaren. klik op de foto en je krijgt een mogelijkheid tot kopieren van een link, plak um in je tekst en klaar, zal bij de anderen net zo werken.
(wist ik eerst ook niet ![]()
21 April 2010, 13:33
Marc1970 schreef:Ik heb wel eens een onderste wielarm vervangen onder een 145, waarbij ook de veer los kwam, en ik kan me niet herinneren dat het ingewikkeld of gevaarlijk was.Zijn er dan geen veerspanners nodig? Uit elkaar kan ik aan de hand van deze tekst voorstellen, maar weer in elkaar (onder druk) nog niet helemaal. (anders toch maar even dhr. haynes erbij halen)
21 April 2010, 13:51
Hoi Marc,
Ik heb de originele veren ook zonder veerspanner gedemonteerd. Ik heb de auto op steunen gezet, met een krik de onderste draagarm op druk gezet en de fusee etc. losgeschroefd. Als je de krik laat zakken is de spanning zo van de veer en kun je hem uit de ophanging pakken. De achterkant werkt net zo alleen ondersteun je dan de as natuurlijk. Appeltje eitje. Omdat de veer best diep verzonken zit in de draagarmen heb ik door simpelweg de boel op te krikken alles ook weer heel makkelijk in elkaar gekregen.
21 April 2010, 20:24
niks nodig, voor de handigheid heb ik nog een klein garagekrikje wat je onder de onderste wishbone kunt zetten, en met met de kortere veren helemaal geen probleem.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
verlagingsveren | hesened | 10 | 6.152 |
4 February 2011, 20:56 Laatste bericht: Jambon |