Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het gezicht achter d naam
Ze pakken aardig uit daar in Wilnis...
Antwoord
ja, beste wensen iedereen!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Ook vanuit "het pittoreske Krukkendam" een heel goed nieuwjaar gewenst aan iedereen.
Dat het maar een mooi Volvojaar mag worden.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik wens jullie allen veel geluk en voorspoed in 2006, en veel plezier met de VOLVO's.

(Zo, en nu weer terug naar de papierwinkel van de zorgverzekering. Wat een gezeik is dat zeg ... no-claim, eigen bijdrage, en als je je huisarts belt dan heeft-ie geen tijd voor je, grrrr)
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Antwoord
En vanuit het wijze oosten natuurlijk ook een fantastisch 2006 gewenst!
Antwoord
PimpMy264 schreef:Ik wens jullie allen veel geluk en voorspoed in 2006, en veel plezier met de VOLVO's.

(Zo, en nu weer terug naar de papierwinkel van de zorgverzekering. Wat een gezeik is dat zeg ... no-claim, eigen bijdrage, en als je je huisarts belt dan heeft-ie geen tijd voor je, grrrr)
moet toch pas voor 1 maart??
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Jawel, maar als ik er nu niet uit kom, waarom straks dan wel? En zo'n k*tklus doe ik liever op 1-1, dan heb ik het tenmiste gehad. Kan ik de rest van het jaar leuke dingen doen.

(Hebben we straks nou wel of niet premies AWBZ/MOOZ. Effe googelen ...)
Antwoord
Niet dus, met dank aan http://www.nibud.nl ...
Antwoord
thuur schreef:Ja inderdaad.... Maaaaaar WIE BEN IK? hehe (en Claudia mag niet helpen!)
allemaal lelijke koppen, wat maakt het uit Big Grin Big Grin Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:
thuur schreef:Ja inderdaad.... Maaaaaar WIE BEN IK? hehe (en Claudia mag niet helpen!)
allemaal lelijke koppen, wat maakt het uit Big Grin Big Grin Big Grin

En bedankt! :roll:

Gr :twisted:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat vond ik achter het plafond van mijn auto!!!!!! Bert N 19 13.398 16 April 2007, 20:02
Laatste bericht: criminiels

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)