26 December 2009, 00:39
Vincent244 schreef:Welke is dit?De 244 Turbo, mijn mooiste :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
|
Volvo in de sneeuw!!
|
|
26 December 2009, 00:39
Vincent244 schreef:Welke is dit?De 244 Turbo, mijn mooiste :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
26 December 2009, 00:49
Hoe bedoel je welke is dit? Dit is een 264 DL benzine. Doch niet helemaal origineel meer (helaas) 1 van de vorige eigenaren heeft er een 4 cilinder met 5 bak ingezet.
26 December 2009, 02:34
lourens schreef:Hoe bedoel je welke is dit? Dit is een 264 DL benzine. Doch niet helemaal origineel meer (helaas) 1 van de vorige eigenaren heeft er een 4 cilinder met 5 bak ingezet.Bwa, 4 cilinder of 6 cilinder, hij blijft toch oneindig mooi. En eigenlijk vind ik de 4 cilinder veel beter.
26 December 2009, 11:24
Normaal vind ik de hoge neus niet zo bijzonder, maar dit vind ik nou echt een koninklijke 264, en een mooie foto ook.
Als het goed is is dit een link naar mijn winterse 144 foto in groter formaat: http://i685.photobucket.com/albums/vv219...200975.jpg En nog een Volvo in de dooi: [img width=450 height=600]http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/sneeuw2009kl078.jpg[/img]
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
26 December 2009, 15:26
Leuke foto, iets voor de volgende keer. Probeer je type plaatje er wel helemaal op te zetten..
26 December 2009, 15:46
Marc1970 schreef:Ik heb er nog ÃÃn die heel levendig uit de digitale chloorwas kwam. Mooie foto hoor!!
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
26 December 2009, 22:39
lourens schreef:Niet in de sneeuw maar wel door de sneeuw en met -20 1168 kilometer zuidelijker en 2200 meter hoger. Zonder problemen. Daar waar de nieuwste auto's stranden met bevroren ruitersproeiers ging deze 264 gewoon door. wat ik er nog even weer op moeten zetten is het Volvo logo (deze vroor er af onderweg :-) )
27 December 2009, 00:00
@ Henqui
ahaa wees er maar zuinig op ! : (maar dat gebeurt al goed zie ik!)@ Lourens wow, een 4 cilinder 264... 5 versnellingen, en nog in mooie staat ook... waarom dan toch 'helaas'? Dat is m. i. de beste en mooiste combinatie die je je maar kunt bedenken! Misschien niet helemaal origineel, maar wel zo betrouwbaar! Veel plezier ermee! En tsja... dat logo... Volvo's zijn ook gebouwd in een land waar het nu eenmaal nooit vriest he, dus totaal geen rekening mee gehouden destijds... heb ik ook eens gehad...
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!) Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst) Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
27 December 2009, 00:08
Bij ons achter in de duinen... ;D
[img width=800 height=536]http://img14.imageshack.us/img14/5098/img747.jpg[/img] [img width=800 height=533]http://img14.imageshack.us/img14/4746/img749.jpg[/img] Grapje... Waren wat foto's van de noordkaapreis uit '98
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
27 December 2009, 00:25
lourens schreef:lourens schreef:Niet in de sneeuw maar wel door de sneeuw en met -20 1168 kilometer zuidelijker en 2200 meter hoger. Zonder problemen. Daar waar de nieuwste auto's stranden met bevroren ruitersproeiers ging deze 264 gewoon door. Ha ha ja er mooi uit zien, zo op de foto. Maar als je er omheen loopt dan zitten er toch wel wat plekken aan. Eigenlijk zouden er een paar delen eens flink gespoten moeten worden. Zoals kofferbak deksel. Maar ach |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|