Topics: 51
Het is altijd makkelijk afgeven op wat mensen doen.
Maar zij zorgen ervoor dat dit land nog enigszins leefbaar blijft.
Zeker bij zoiets. En JA ik voel me ook genaaid bij een een bon, en dan doe ik het uiterste om er onderuit te komen.
Maar das het spel.
En van die knakkers die allelei dingen lopen te gillen zoals"zakkenvullers" etc., vraag ik me altijd af: wat doe jij? Behalve een uitkering trekken van mijn belastinggeld?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Topics: 41
ikke vandaag dagvaarding gekregen voor openbaar dronkenschap...
ze zijn gek geworden ???
Topics: 51
aRjen.T schreef:ikke vandaag dagvaarding gekregen voor openbaar dronkenschap...
ze zijn gek geworden ???
weten wij niet.....
vertel?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Het irritantste is nog aangehouden worden, en dat zo'n snotaap dan aan je vraagt; ''Wat zijn WIJ aan het doen?''
Topics: 84
Ik vond deze discussie wel geinig maar ik vind het niet leuk om wie dan ook te vergelijken met NSB'ers. Er waren allerlei mensen lid van de NSB, van politieagenten tot wetsovertreders, en ik heb zo'n vermoeden dat er van de laatste categorie meer waren.
Ik wil ook wel eens harder dan toegestaan, daar heb ik wat op gevonden in de vorm van een 144 autotragic. Ik beperk me nu tot het zo hard mogelijk de bocht omrijden, daar is voor zover ik weet nog geen verbod voor. Evenmin als voor met je hoofd uit het raam rijden, koffie drinken onder het rijden, met de kachel voluit rijden, in de achteruit schakelen bij het stoplicht, piepend remmen, een rondje om Rotterdam rijden, ach je mag zoveel in dit mooie land.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 17
aRjen.T schreef:ikke vandaag dagvaarding gekregen voor openbaar dronkenschap...
ze zijn gek geworden ???
Hoe kan dat?!! Jij zit toch al een half jaar binnen aan je volvo te lassen?
Topics: 107
Als je teveel in het lasvuur hebt gekeken dan loop je ook niet helemaal rechtuit meer.Misschien dat ze dat voor openbare dronkenschap aanzagen ;D
Topics: 18
Marc1970 schreef:Ik vond deze discussie wel geinig maar ik vind het niet leuk om wie dan ook te vergelijken met NSB'ers. Er waren allerlei mensen lid van de NSB, van politieagenten tot wetsovertreders, en ik heb zo'n vermoeden dat er van de laatste categorie meer waren.
Ik wil ook wel eens harder dan toegestaan, daar heb ik wat op gevonden in de vorm van een 144 autotragic. Ik beperk me nu tot het zo hard mogelijk de bocht omrijden, daar is voor zover ik weet nog geen verbod voor. Evenmin als voor met je hoofd uit het raam rijden, koffie drinken onder het rijden, met de kachel voluit rijden, in de achteruit schakelen bij het stoplicht, piepend remmen, een rondje om Rotterdam rijden, ach je mag zoveel in dit mooie land.
Juist focus op het positieve, de dingen die je wel mag!
Binnen een maand mijn eerste 2 boetes binnen gekregen, bij elkaar toch zo'n 150E..
Allebei snelheid, dus met de volvo's iets rustiger rijden, maar met de wagens van de baas kan ik het toch vaak niet laten.
Topics: 5
Marc1970 schreef:Ik wil ook wel eens harder dan toegestaan, daar heb ik wat op gevonden in de vorm van een 144 autotragic. Ik beperk me nu tot het zo hard mogelijk de bocht omrijden, daar is voor zover ik weet nog geen verbod voor. Evenmin als voor met je hoofd uit het raam rijden, koffie drinken onder het rijden, met de kachel voluit rijden, in de achteruit schakelen bij het stoplicht, piepend remmen, een rondje om Rotterdam rijden, ach je mag zoveel in dit mooie land.
760 | Groen | Snel
Topics: 135
Vanavond nog even gekeken hoe je de handrem kunt gebruiken in een aantal modderplassen ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"