Altijd blijft er ergens geld hangen
Maar je moet dus NOOIT dingen als Honda, VW, Mazda etc etc vergelijken met volvo !! dan kom je bedrogen uit!!
Er zijn namelijk in verhouding veel te weinig 'volvo-tuners' om het rendabel/goedkoper te maken.
Je wilt MORGEN een set gesmede zuigers voor een Honda B16a2 blokje.. in standaard maat? 1e overmaat? 2e overmaat? Ow je rijd een 1.8 20VT van vw.. ook geen probleem.. ligt op de plank klaar !
Kosten? 40% minder dan een setje zuigers die ze moeten maken.
Ik doe geen groupbuy op volvolvo, zou namelijk voor geen meter lopen !

als ik meer als alleen een set zuigers aan iemand verkoop is er best wat over korting te praten

Mensen met speciale wensen kunnen altijd mailen. Ook voor niet-volvo ;D
Momenteel een set subaru ej25 zuigers en een custom zuigertje voor een kreidler (met lachgas) in bestelling staan.
die kreidler word wel superdik 8) (srry ga weer offtopic...)
Over venolia..
Ik weet dat 'onze' Kaasie een set venolia's heeft liggenvoor zijn 2.5 16V turbo blokje, maar of die al in gebruik zijn betwijfel ik.. kerel heeft het machtig druk.
Toleranties bij venolia zijn bijna hetzelfde als elke zuiger-boer,misschien dat het in de legering zit.. ik weet het niet.
Een ruimte van 0,1 mm tussen zuiger en cilinderwand is geen gekke waarde bij een gesmede zuiger. Mijn CP zuigertjes hebben hetzelfde en ik vind het allemaal wel meevallen met de piston slap, een gesmeed zuigertje zet nu eenmaal wat meer uit dan een standaard gegoten zuigertje
Stukke minder als een standaard zuiger kan in een overjaard blokje ;D
enig idee hoeveel de zuigers ongeveer kunnen hebben ( bij een goede tune natuurlijk)
Let me guess.. jij zit veel op Turbobricks