28 July 2009, 07:25
Ik heb al veel gelezen over het behandelen van roestplekjes, maar ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden. Ik heb, zoals velen hier, last van roestplekjes op diverse plaatsen. Nu heb heb ik die opengekrabt en met de dremel de grove roest verwijderd. Daarna alles twee keer in de fertan gezet. Nu wil ik er graag een afwerklaag overheen zetten die ik kan laten zitten tot we tzt de plekjes gaan spuiten.
Ik dacht aan Ferpox (1K epoxy primer) met daaroverheen wat blanke lak ter bescherming. Later kunnen we dan de blanke lak eraf schuren en vervangen door de juiste kleur lak.
Nu is mijn vraag kan ik dit zo doen of wordt dit prutswerk en moet je na de primer meteen compleet aflakken in kleur?
bvd voor jullie hulp.
Ik dacht aan Ferpox (1K epoxy primer) met daaroverheen wat blanke lak ter bescherming. Later kunnen we dan de blanke lak eraf schuren en vervangen door de juiste kleur lak.
Nu is mijn vraag kan ik dit zo doen of wordt dit prutswerk en moet je na de primer meteen compleet aflakken in kleur?
bvd voor jullie hulp.
Volvo V70 2.0d Limited Edition 2009<br />Volvo 244 Jubilee 1977<br />volvo 945 D24Tic 1994 (verkocht met 417.000km, en rijdt nog steeds)<br />volvo V40 Europa Nordic Navigator 2004 (verkocht)