Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toekomst VOLVOLVO!!!
Mooi of lelijk, de link werkt.
Antwoord
Lukie5704 schreef:Mooi of lelijk, de link werkt.

eigenlijk zou het een nette link moeten zijn maar op een of aderen manier wil die editor daar niet. Maar de hele site wordt opnieuw in de stijgers gezet op het moment dat straks de nieuwe server draait...!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Claus schreef:heb via pay pal weer bijgedragen aan dit super forum Wink
zou voor iedereen jaarlijks een goede gewoonte kunnen zijn :Smile
succes ermee!

Ja en voor je het weet ben je de Volvolvoclub of vereniging.
Groeten van Frans
Antwoord
verdorie zeg! gemiddeld 22 euro ??? ??? ???
ben ik dan de armste hier ofzo ??? Tongue

maargoed, het gaat natuurlijk ook om de gedachte! :-\
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Antwoord
citaat v700r ; "Ja en voor je het weet ben je de Volvolvoclub of vereniging."

zou je wat specifieker kunnen / willen zijn?
ik kan je gezichtsuitdrukking / intonatie niet peilen dat is wel eens een nadeel van t'getikte woord....

ik vind het namelijk niet zo'n gekke gedachte hoor, waarom zou 1 man "onze kosten" in z'n eentje moeten dragen.
voor mijn part houdt hij er zelfs een paar centen aan over, per uur gerekend zal dat dan nog steeds beneden een krantenwijkbaantje liggen schat ik zo in Wink
Antwoord
als club moet je je inschrijven bij de KVK, statuten deponeren etc etc.
het DB (dagelijks bestuur) is hoofdelijk aansprakelijk, en het blijft allemaal liefdewerk oud papier.

mijn mening: laat AJ mooi doen wat ie doet, en laat het aan hem over.
niet gaan lopen veranderen aan iets wat prima in orde is!
laat het zoals het is! en als je ambities hebt, is er niemand die je tegenhoud zelf iets te doen (dit is saint77 zijn ding!!!).
mensen hebben zich hier bij en forum ingeschreven, niet bij een club! zijn denk ik genoeg volvo clubs, als je daar interesse in hebt!

Ik heb al eerder op forums gezeten, die ineens een club werden (en het goed fout zien gaan).
stelletje enthousiaste nitwits werden ineens het bestuur, oma ging er met de clubkas vandoor, en het eindigde in oorlog (ook op het forum). Ook mag iedereen elk jaar een paar tientjes op tafel leggen om clubdagen te sponsoren.

Ik wil geen clubdagen, ik wil geen clubblad, ik wil niet verplicht zijn om X per jaar te betalen.
Dat is nou juist het mooie aan een forum!
Doneer een paar knaken als het nodig is, en klaar!

dit alles niet om wie dan ook tegen de schenen te schoppen, maar om duidelijk mijn mening te ventileren.

groetsels,

A.J. a.k.a. Aernout Tongue

mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Antwoord
ik denk dat ik zelf ook wat specifieker had moeten zijn met mijn woorden dat ik het niet zo'n gekke gedachte vond.......... ;D

daarmee doel ik op de gedachte gewoon wat te doneren zo nu en dan, zonder verplichtend karakter o.i.d.
verder sluit ik mij aan bij aernout, meer hoeft van mij ook niet.
en inderdaad t'is AJ 's ding en dat moet het lekker blijven BEHALVE het financiele plaatje, dat mag wat mij betreft best "van meer mensen zijn"
zonder dat dat dan rechten of status gaat ontlenen aan de donateur Big Grin
Antwoord
240diesel schreef:BEHALVE het financiele plaatje, dat mag wat mij betreft best "van meer mensen zijn" zonder dat dat dan rechten of status gaat ontlenen aan de donateur Big Grin

Idd, heb derhalve mijn 50ct ook bijgedragen...AJ, keep us posted
[img][/img]
Antwoord
Heb het in het voorjaar altijd wat te druk om vaak op volvolvo te zitten en heb weer heel wat in te halen ,
maar heb mijn plicht ook gedaan via de bank .

Heb ook net als anderen een schrale kont met 4 kids , 2 paardjes een stuk of wat 4 wielers e.d.
maar hobby's kosten geld zeggenn we maar ;D

Succes Saint , ik hoop dat je het nog even volhoud .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Joehoe,

Ik heb ook als nieuwkomer een donatie gestort via Paypal, kon alleen nergens een plekje ontdekken om mijn gebruikersnaam te vermelden.

Dus bij deze en veel plezier ermee.....

Groet Bas
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tapatalk: Volvolvo of VOlvo Forum Nederland? BartJu 3 6.360 3 January 2017, 12:09
Laatste bericht: TheSaint77
  vBulletin voor Volvolvo.nl! TheSaint77 181 116.650 26 March 2016, 23:35
Laatste bericht: Dopski
  Volvolvo mobiel te bereiken via Tapatalk (engels!) TheSaint77 74 70.193 15 February 2015, 21:34
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Aankondiging Volvolvo.nl verandering! TheSaint77 18 15.178 29 June 2011, 22:29
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)