Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Advies graag...
lijkt mij idd de persoon die van verschrikkelijke autos houdt (mercedes).

Ik zou je volvo eens op de brug zetten en alles vanonder goed inspecteren op roest. En daarna een keer je interieur eruit en nog een keer hetzelfde. Hopelijk kom je weinig tegen, maar waarschijnlijk zit er nog wel eea.

Wel leuke bak overigens om op te knappen! En als je er nog wat aan prutst, dan gaat ie je T5 voorbij 8)
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Jelmar schreef:huib = dezelfde persoon als ''beunmaat'' op het 850forum ?? ;D

Beunmaat is een maat van mij.... en die rijdt mercedes,
huib is mijn broertje en die wil over een paar maanden zijn rbw halen
en dus volvo gaan rijden ;D

Ik ben benieuwd wat we allemaal tegen gaan komen hoop de wagen deze week eens op te mogen halen Smile

Antwoord
[img width=800 height=600]http://i39.tinypic.com/11uivwi.jpg[/img]

Ik wil dit repareren maar liefst met de ruit er nog in,
deze zit gekit en ik heb geen zin om hem er uit te halen.

De bodem plaat etc zijn ook rot ik dat dat geen probleem hoeft te zijn aangezien dat allemaal nieuw te krijgen is.

Maar wat moet ik toch met die plek naast het raam? >Sad
Antwoord
DAt raam eruit.
Roest wegzagen tot het echt weg is (daarom het raam eruit).
Er een nieuw stuk voor op maat maken, ik denk dat uit een sloper een stuk slijpen het makkelijkst is.
Nieuw stuk erin lassen (daarom het raam eruit).

Dat gat heeft natuurlijk in de loop der jaren heel wat water doorgelaten, ik ben bang dat je dorpels ook toast zijn. Als je bekend bent op het 850forum ken je ook vast Wepster wel... ik zou eens bij hem informeren of hij misschien een maandje of wat vrij heeft...

edit:
Wat betreft die APK; ik zou als ik jou was de tijd, geld en moeite besparen.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:DAt raam eruit.
Roest wegzagen tot het echt weg is (daarom het raam eruit).
Er een nieuw stuk voor op maat maken, ik denk dat uit een sloper een stuk slijpen het makkelijkst is.
Nieuw stuk erin lassen (daarom het raam eruit).

Dat gat heeft natuurlijk in de loop der jaren heel wat water doorgelaten, ik ben bang dat je dorpels ook toast zijn. Als je bekend bent op het 850forum ken je ook vast Wepster wel... ik zou eens bij hem informeren of hij misschien een maandje of wat vrij heeft...

edit:
Wat betreft die APK; ik zou als ik jou was de tijd, geld en moeite besparen.

Bedankt Dop,

Ik vrees ook al dat het raam er uit moest,
dit kan ik neem ik aan niet zelf doen?

en ik ben idd al in contact met wibo Wink
Antwoord
aRjen.T schreef:[img width=800 height=600]http://i39.tinypic.com/11uivwi.jpg[/img]

Ik wil dit repareren maar liefst met de ruit er nog in,
deze zit gekit en ik heb geen zin om hem er uit te halen.

De bodem plaat etc zijn ook rot ik dat dat geen probleem hoeft te zijn aangezien dat allemaal nieuw te krijgen is.

Maar wat moet ik toch met die plek naast het raam? >Sad

ik heb wel een goeie sponning uit een 1993'er voor je. Mijn sponning is te redden zonder al te veel laswerk (hier en daar een gaatje opvullen) maar die van jou wordt echt zagen en hakken. Geef me even een e-mail op avanberkum apestaart gmail punt kom, dan spreken we wat af en kom je die sponning eruit zagen in zn geheel of alleen wat je nodig hebt. (Locatie Gouda)

Raampje heb je in een mum van tijd er uit. Ga naar Brezan en vraag om draad om je ruit eruit te zagen. Trek een stel goeie dikke werkhandschoenen aan en nadat je de sierlijst eraf hebt gewipt breek je de klemmen weg/kapot. Daarna even draadje door de kit duwen en zagen maar. Vandaag 2de keer gedaan in 2 maanden tijd en ik doe het nu in 20 minuten zonder iets te slopen zelfs in mn eentje.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Je mag van mij best ook nog een poging wagen met een polyestermatje. Daarvoor de sierlijst eraf halen, zo kaal mogelijk maken zonder de vorm kwijt te raken en polysteren maar (er zullen nog wel meer plekjes onder de lijst vandaan komen).
Sierlijst kan je er gerust weer opplakken met kit, zit bij mijn 144 al ruim een jaar.

Op zich is het niet zo'n ramp als er water in/door de A stijl loopt, vanaf de ventilatieopening naar beneden is deze er zelfs voor gemaakt.

Voor zo'n klein plekje zou ik ook geen hele sponning gaan slopen, plaatje in vorm meppen en braden maar.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
TheSaint77 schreef:Vandaag 2de keer gedaan in 2 maanden tijd en ik doe het nu in 20 minuten zonder iets te slopen zelfs in mn eentje.

UITSLOVERRRRRRRRR ;D ;D ;D
Antwoord
Marc1970 schreef:Je mag van mij best ook nog een poging wagen met een polyestermatje. Daarvoor de sierlijst eraf halen, zo kaal mogelijk maken zonder de vorm kwijt te raken en polysteren maar (er zullen nog wel meer plekjes onder de lijst vandaan komen).
Sierlijst kan je er gerust weer opplakken met kit, zit bij mijn 144 al ruim een jaar.

Op zich is het niet zo'n ramp als er water in/door de A stijl loopt, vanaf de ventilatieopening naar beneden is deze er zelfs voor gemaakt.

Voor zo'n klein plekje zou ik ook geen hele sponning gaan slopen, plaatje in vorm meppen en braden maar.

Als het niet te erg is gaan we dat doen....
Het is misschien niet helemaal de manier maar ik zie toch een beetje tegen die ruit op.
Maar ik lees net dat the saint hier aardig in bedreven is ;D
Antwoord
Zo'n ruit (heel) verwijderen stelt inderdaad niets voor, als je het maar met beleid doet.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)