Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mag deze 740 15 kEur kosten?
Als ik moest kiezen tussen een Toyota van twee jaar oud en deze 740, voor dezelfde prijs, dan nam ik toch echt de 740. Terwijl ik die niet eens ÃÂcht mooi vind.
Antwoord
Dat is jouw keus. Ik weet niet waarom je die zou kopen? Mooier, beter, zuiniger, comfortabeler, groter? Ben ik wel benieuwd naar.

Wat ik bedoelde te zeggen, voor 15.000 euro kun je wel veel (goede) auto's kopen.
Mooie oude Volvo's zijn duur en dat mag ook wel, want je hebt een degelijke, comfortabele en veilige bak onder je kont. Maar zever dan niet dat je voor zo'n bedrag tegenwoordig niks kunt kopen. Neem bijvoorbeeld zoiets.

Antwoord
Voor 15000 euro??? kan je net zo goed een hok in redelijke staat voor <2000euro kopen en restaureren tot dezelfde staat... Heb je volgens mij nog geld over ook...
En als je dan toch echt 15000 euro wilt uigeven aan een 700 serie kan je beter gaan omkijken naar een 780, die zal z'n waarde wat houden.
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
je kan heel veel restaureren, maar uiteindelijk ben je dan HEEL veel geld kwijt voordat je m in zo'n staat hebt. Dat betekent nl dat je zo goed als alles moet vervangen door nieuwe delen en ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat 15k dan nog niet zo gek is.

Probleem alleen met deze auto is dat het geen bijzondere versie is. Als het nou een turbo of 760gle was oid, dan was het echt iets leuks, nu is het gewoon een hele mooie 740gl met een HEEL lelijk interieur (hoe bedenk je het???).
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Geen estate, wel 10.000 euro (22.000 gulden) goedkoper:

http://www.autoweek.nl/occasion.php?oid=...1&cache=no

;D
Antwoord
Dirk242 schreef:Ik weet niet waarom je die zou kopen? Mooier, beter, zuiniger, comfortabeler, groter? Ben ik wel benieuwd naar.

Geen Toyota.
Antwoord
geestschrijver schreef:
Dirk242 schreef:Ik weet niet waarom je die zou kopen? Mooier, beter, zuiniger, comfortabeler, groter? Ben ik wel benieuwd naar.
Geen Toyota.
Slechtste onderbouwing. Ooit.
Antwoord
Sorry, Dirk, ik wist niet dat je een expert was op het gebied van argumentatie. Misschien kan ik nog iets van je leren. Waarom is het een slechte onderbouwing?
Antwoord
Wat er slecht aan is? "Geen Toyota" is toch geen onderbouwing.

Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte van je keuze.
Je wilt geen 740, maar je koopt toch liever een 20 jaar oude 740 i.p.v. een z.g.a.n. auto.

Ik onderbouw ook niet altijd goed, maar ik was er serieus benieuwd naar.
Antwoord
Ik ben ook best serieus. Ik wil geen Toyota, ik voel helemaal niets bij Toyota. Daarbij is die 740 ook z.g.a.n., begreep ik.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kent iemand de verklaring van deze sticker? Poelman 5 10.347 7 September 2015, 07:13
Laatste bericht: reinierverbeek
  Wie kent deze 245 Turbo? henqui 6 4.966 14 January 2009, 00:06
Laatste bericht: henqui
  Deze is erg.... uhm, kapot? Brennie 26 19.415 21 June 2008, 10:05
Laatste bericht: Dopski
  Deze is mooi ! John242 5 5.710 3 January 2006, 22:52
Laatste bericht: a.huis

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)