Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuilniswagen tegen m'n witte aangereden.... :o
Ik vind het ook belachelijke bedragen....
Maar ik zal niet klagen als ik ook daadwerkelijk zoveel terug zou krijgen van de verzekering Wink
Al met al is het wel heel vervelend om met 2 van die gehavende deuren rond rijden en al het geregel er omheen.
Daarnaast ben ik de auto natuurlijk ook weer een paar dagen kwijt..
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Net het schade formulier laten invullen, geen problemen alles netjes volgens afspraak.
Morgen komt het formulier pas aan bij de verzekering (of werd het morgen pas verstuurd...?).

En nu maar weer wachten....
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Ik heb nu een officieel schade rapport met een totaal schade bedrag van 1605,00 euro ex btw.
Volgens mij is het nu nog niet officieel goedgekeurd door de expert (heeft 'm wel gezien nu) , maar daar ga ik weer achteraan bellen.
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
dat bedrag lijkt me beter in de richting komen.
2 nieuwe deuren E800
spuiten deuren en gedeelte a-scherm en voorscherm (uitwaaieren om kleurverschil te voorkomen) E600
demontage / montage E200

Ik zou 2 1990+ deuren zoeken (liefst al wit ivm binnenkant deuren), daar de lijsten onderaan vanaf halen en verder de deuren kaalmaken. 2 gaatjes per deur dicht laten lassen en dan t zaakkie laten spuiten.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
bartman schreef:Met schade 3250 euro... en zonder schade maar met de roest plekjes 4750 euro!
Samen met mijn rechtsbijstandverzekering moet dit wel een tot een goed einde komen toch!?
Maandag moet ik weer langs het vuilophaalbedrijf om de schade formulieren in te vullen en te ondertekenen, daarna hoop ik zo snel mogelijk een expert te zien.

De bedragen die ik hier noem, zijn van de huidige waarde van de auto, met en zonder schade...
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
bartman schreef:Maandag moet ik weer langs het vuilophaalbedrijf om de schade formulieren in te vullen en te ondertekenen, daarna hoop ik zo snel mogelijk een expert te zien.

Maar een vreemde gang van zaken dat je daar zelf achteraan moet.
Zij hebben je auto toch beschadigd, laten ze het dan ook oplossen.

Afijn, succes met de afwikkeling en pas op dat je er niet bij in schiet,
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Ik heb vandaag maar weer 's gebeld met de verzekering en men gaat 1905 euro over maken..... ;D
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Bel direct een taxateur en laat de auto taxeren voor je de verzekering inschakelt, dat kost je ongeveer €100 en dan heb je de werkelijke waarde om aan de verzekering te laten zien.
Je kunt ook wachten tot hij inderdaad total wordt gepiepeld, maar dat brengt een heleboel extra papierwerk mee.
Bel je verzekeraar voor adressen van taxateurs of kijk op de site van Gio bij de oldtimer verzekering.

Nog bedankt voor de tip, de taxatie heeft volgens mij wel gewerkt!
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Mooi bedrag Smile

En als je nog een goed adres zoekt voor de schadeherstel moet je maar even mailen ;D
Antwoord
Worden de deuren gerepareerd of vervangen ??
Deze 244 heeft nog de chroomlijsten rond de deuren; vanaf '81 is dat zwart en vanaf '86 zitten die plastic lijsten eronder. Zijn die chroomlijsten over te zetten op een nieuwer type deur ?
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rood witte achterlichten nog te koop? Stevves 5 3.813 22 February 2013, 18:13
Laatste bericht: Stevves
  HOE oldtimer beveiligen tegen diefstal ? Willy Wortels aanwezig? MartjeB 22 23.232 25 August 2012, 21:41
Laatste bericht: Jambon
  Bertone 262C ruilen tegen V70 of niet? Lukie5704 12 7.754 27 February 2011, 20:05
Laatste bericht: Zuurstar
  Wie wil mij tegen betaling een dagje helpen mijn interieur af te bouwen?! killercroc 13 8.094 5 February 2007, 23:38
Laatste bericht: killercroc

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)