Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuilniswagen tegen m'n witte aangereden.... :o
Ik werd vanochtend uit bed gebeld door m'n buurvrouw dat er iemand tegen m'n volvo had gereden...
Het bleek de vuilophaaldienst van A'dam te zijn.
Gelukkig waren ze er nog en hebben gelijk een kaart ingevuld waar ik mee naar hun hoofdkantoor kan.
Helaas is de gene die dit kan oplossen niet aanwezig en moet ik nu maandag terugkomen.

Allebei m'n deuren aan de linkerkant (bestuurderskant) hebben twee flinke en diepe krassen, het lijkt zelfs alsof de onderkant van de voordeur iets naar buiten komt.
Ik ben benieuwd wat dit gaat kosten en of de auto niet total loss word verklaart ofzo...
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Bel direct een taxateur en laat de auto taxeren voor je de verzekering inschakelt, dat kost je ongeveer €100 en dan heb je de werkelijke waarde om aan de verzekering te laten zien.
Je kunt ook wachten tot hij inderdaad total wordt gepiepeld, maar dat brengt een heleboel extra papierwerk mee.
Bel je verzekeraar voor adressen van taxateurs of kijk op de site van Gio bij de oldtimer verzekering.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Hmm, wat zuur. Ik stond er versteld van destijds dat weinig schade al snel heel veel geld kost.
Hopelijk wordt hij niet total loss verklaard.
Geluk bij een ongeluk...die deuren mochten wel vervangen worden toch?
Antwoord
Ik heb inderdaad een taxateur gebeld en morgen komt ie langs.

De deuren begonnen aan de onderkant te roesten, dus als alles geregeld word is dat in ieder geval opgelost.
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Als het alleen de deuren zijn,dan valt het nog mee......die zijn wel te vervangen en/of te spuiten.
Laat zeker even een schade-expert bij een schadebedrijf een blik er op werpen.

Kun je foto´s plaatsen ???
Antwoord
Ik wil foto's plaatsen, maar deze site kan om de een of andere reden niet foto's van m'n pc uploaden...
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
[Afbeelding: 530790103_6_STYj.jpeg]
[Afbeelding: 530790115_6_X5ea.jpeg]
[Afbeelding: 530790126_6_E4ax.jpeg]
Helaas geen Volvo meer..
Antwoord
Mooie foto´s Wink dus plaatsen gelukt ;D

Die deuken zijn behoorlijk nasty,waarschijnlijk 2 andere deuren monteren.

Het zal alleen moeilijk worden om 2 gelijke te vinden met chromen raamlijsten,ik heb wel een set nette witte deuren staan maar komen van een 1990 model dus met zwarte strippen....
Antwoord
Achterscherm ook nog net meegepakt? Kan je die ook meteen laten herstellen.
Die strips zullen toch wel over te zetten zijn.
Antwoord
volgens mij ken ik die straat ;D ;D
woon je in de Baarsjes?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rood witte achterlichten nog te koop? Stevves 5 3.813 22 February 2013, 18:13
Laatste bericht: Stevves
  HOE oldtimer beveiligen tegen diefstal ? Willy Wortels aanwezig? MartjeB 22 23.232 25 August 2012, 21:41
Laatste bericht: Jambon
  Bertone 262C ruilen tegen V70 of niet? Lukie5704 12 7.754 27 February 2011, 20:05
Laatste bericht: Zuurstar
  Wie wil mij tegen betaling een dagje helpen mijn interieur af te bouwen?! killercroc 13 8.094 5 February 2007, 23:38
Laatste bericht: killercroc

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: