Gewoon rijden, gewoon rijden, roep dat niet te hard haha. Die bruine strontbak komt maar amper de bult op na Breidscheid.
Toch ben ik wel te porren om ook mee te gaan met die bende. Dat is toch die meeting die jullie vanuit TB regelen?
Topics: 5
Dirk242 schreef:Gewoon rijden, gewoon rijden, roep dat niet te hard haha. Die bruine strontbak komt maar amper de bult op na Breidscheid.
Toch ben ik wel te porren om ook mee te gaan met die bende. Dat is toch die meeting die jullie vanuit TB regelen?
Ja, we houden het voorlopig op 25 of 26 juli (zaterdag/zondag)..
760 | Groen | Snel
Topics: 18
Dirk242 schreef:Gewoon rijden, gewoon rijden, roep dat niet te hard haha. Die bruine strontbak komt maar amper de bult op na Breidscheid.
Ik wilde net te zeggen, kan amper zo'n touring car voorbij zit er zo'n Porsche GT3 ineens te seinen ;D
Topics: 17
Nordschleife??
Dat wil ik ook nog es doen. Eens kijken of m'n broertje daarvoor te porren is!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 13
Niet doen, wel kijken.
Ben met m'n 85 kW een rijdende chicane en eerlijk gezegd heb ik geen blind vertrouwen in mijn mede"coureurs".......... Maar m'n auto eens een keertje uitlaten kan geen kwaad. Ik zet de datum(s) in ieder geval in de agenda.
BTW: Eric, knapt al aardig op.
`88 245, B230K, M47
Topics: 44
vandaag de as er alvast eronderuit gehaald en de speras eronder gehangen
nu alleen nog de grote bussen overzetten en dan rijden maar
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 38
Gaaf man, we lopen vrijwel paralel met onze achteras-projecten, foto's komen mij bekent voor zo'n mooie zwarte as springt er goed uit onder je auto.
Volvo heeft er een heel verhaal van gemaakt zo te zien op dat labeltje rechts op je dif. deksel.
Wat staat daar allemaal op?
Succes straks met de proefrit!
ja heb jouw project ook gelezen en vindt het ontzettend mooi hoe je het in elkaar gekregen hebt
ik heb er echt bewondering voor
in de loop van de week zal ik hem afwerken
ik ga qua overbrengingsverhouding van 3.73 naar 3.54 maar daar was het mij niet om te doen
op het plaatje staat: anti-spin fitted, use special oil! en dan ook nog een keer in het zweeds
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 38
Het gebruik van speciale olie schijnt behoorlijk belangrijk te zijn om je frictieplaten niet te ruïneren.
Maf eigenlijk de speciale LSD-toevoeging moet de frictie verbeteren in de platen van de sper maar verminderen in de lagers en tandkontakt.
Hoe weet die olie nou..... ;D
Zal wel hogere scheikunde wezen ;
In mijn as moest 90W140LS olie met nog extra toevoeging van LSD additief van Kendall.
En dat voor een LSD die 1x per jaar werkt als ik zo ongelukkig ben om regen op de camping te hebben en de vouwwagen 5 meter uit het gras getrokken moet worden.
hahahhaha
ik heb een originele volvo as en heb ook speciale originel volvo sperolie erin gedaan dus moet goed komen
Volvo S70R B5234T4 M59