Topics: 20
Goedenavond,
Eerder schreef ik onder het kopje Ik en mijn Volvo over mijn Volvo 240 uit 1984. Ik rijd er nog steeds met erg veel plezier in, maar de auto ziet er cosmetisch steeds slechter uit. Ik vrees dat het financieel gezien niet verantwoord is om de auto door een bedrijf in Nederland te laten restaureren, en heb daarom de volgende vraag:
Wie heeft er kennis over of ervaring met het laten restaureren van auto's in goedkope landen? (Oostblok bijvoorbeeld)
Ik heb ook belangstelling voor een liefhebber met sleutelruimte die mij tegen een redelijke prijs bij het restaureren van mijn auto zou willen helpen.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties, met vriendelijke groet, Carlo
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans
Topics: 9
Ik heb het zelfde probleem....
Heb wel s iemand hier op het forum benaderd, maar na een eerste positieve reactie hoor ik niks meer van 'm................. :-\
Helaas geen Volvo meer..
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal mijn auto weer eens wassen, en wat foto's maken voor op het forum.
Groet!
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans
Topics: 17
Ik heb wel eens tijdens een vakantie in Polen vier banden voor een paar złoty laten verwisselen. Ik ben daar toen gesproken met een hollander die wel eens voor andere mensen auto's naar Polen reed om ze te laten spuiten/restaureren.
Als ik m'n best doe kan in misschien wel aan dat adres (in Polen) komen.
Topics: 9
Rhino schreef:Ik heb wel eens tijdens een vakantie in Polen vier banden voor een paar złoty laten verwisselen. Ik ben daar toen gesproken met een hollander die wel eens voor andere mensen auto's naar Polen reed om ze te laten spuiten/restaureren.
Als ik m'n best doe kan in misschien wel aan dat adres (in Polen) komen.
Dat vind ik wel interessant!
Helaas geen Volvo meer..
Topics: 26
We hadden iemand in de Volvolvo-scene hier die dit ook doet/deed?
(Volvo's wegbrengen en daar laten bijwerken en spuiten)
Sander van Buiten uit Groningen volgens mij?
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...e&user=103
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 176
Zoek idd maar eens op "Polen" via de zoekfunctie; komen ze allemaal boven drijven
En dan niet "Polen" hier rechtsboven invullen in het zoekgedeelte, maar eerst op het vergrootglas klikken (nix invullen) en dan "Zoek naar" vul in: "Polen" door gebruiker *,
Klik op Zoek.
Hartelijk bedankt voor alle reacties tot dusver en ga er gerust mee door. ôBartmanô en ik hebben er in ieder geval belangstelling voor.
Vrgr. Carlo
Topics: 17
Ik zal eens een balletje opgooien binnen mijn netwerk.
Maar ik kan niet beloven.
Topics: 2
Jongens, jongens,
Jullie denken allemaal dat die polen zo goed en goedkoop werken, ja er zullen er wel enkele tussen zitten maar als ze nèt zo werken als die poolse bouwvakkers die hier rondrennen, zou ik er geen geld insteken.
De polen weten inmiddels ook de prijzen en zijn heus niet op hun achterhoofd gevallen.
Kun je net zo goed hier naar een beun gaan, die kun je tenmiste nog eens een keer op z'n bek slaan als na een paar maanden de blaasjes weer dóór komen en/of de boel met plamuur dichtgesmeert blijkt te zijn! (bij beun kun je trouwens ook nog eens af en toe gaan kijken, als ie dat goedvind tenminste).
Blijft nog altijd goedkoop is duurkoop en de enige die je kunt vertrouwen ben jezelf.
Keep them old tanks rollin'