Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arrow Classic Rock en andere radio onder de Volvisten!
Filip schreef:
Rubicon schreef:Ik zie geen foto ???

Tenminste, in FireFox. In IE krijg ik nog een lege rechthoek met rood kruisje....

Ik zie in firefox wel de foto's ligt het toch ergens anders aan Rubicon..

Weet niet of er wat veranderd is, maar nu zie ik ze wel Smile
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Rhino schreef:Veel vuur..... Rammstein?!

Jep! Foto genomen op Fields of Rock 2005.
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
;D ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik hoorde dat Arrow behoorlijk in de rode cijfers zit. Ik ben bang dat na het verdwijnen van City FM nu de laatste classic rock zender verdwijnt. De 80-90's hits van veronica kunnen hier niet aan tippen.
Antwoord
yep,
ze hebben een tekort /nog te betalen bedrag van ongeveer € 10.000.000,-, en vragen nu luisteraars voor een donatie... :-\ :-\
gooi in mijn optiek eerst die presentatoren eruit, en pas je muziekselectie aan......
hoor elk uur wel Anouk Tongue Tongue of Golden Earring :-\ :-\ of the Eagles :'( :'( :'(
terwijl er zoveel wel leuke Classics zijn ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
De meeste radiozenders vallen mij wat dat betreft tegen,vaak te veel van hetzelfde.

Zelf heb ik een lichte voorkeur voor Veronica,maar ja weer dat probleem van te weinig variatie.
Antwoord
BNR voor het nieuws. Alhoewel ik me wel afvraag hoe lang nog want de kwaliteit gaat snel achteruit.
Die leus "bespaart je de onzin" kunnen ze beter afschaffen. Ze beginnen steeds meer met q-music achtige items.

Verder natuurlijk http://www.waterstad.fm/ Alleen voor noord nederland, dat dan weer wel
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
En dan nog zo wat,
hoorde zo'n drie weken geleden dat Arrow Rock een schuld van 7 miljoen heeft en dat ze deze maand moeten gaan stoppen met uitzenden.. ik baal hier wel van hoor!! >Sad
Waar moet dat heen met de radio-wereld.. krijgen we dadelijk dan alleen maar dezelfde commerciele meuk te horen vanuit de ether? ???

Jammerrr.. ÃÂrg jammerrr...
Antwoord
Harm schreef:En dan nog zo wat,
hoorde zo'n drie weken geleden dat Arrow Rock een schuld van 7 miljoen heeft en dat ze deze maand moeten gaan stoppen met uitzenden.. ik baal hier wel van hoor!! >Sad
Waar moet dat heen met de radio-wereld.. krijgen we dadelijk dan alleen maar dezelfde commerciele meuk te horen vanuit de ether? ???

Jammerrr.. ÃÂrg jammerrr...

klopt, 11 maart moeten ze uit de ether. Dan zullen ze denk ik alleen nog via kabel en internet te beluisteren zijn vermoed ik.

Wat BNR aangaat; die hebben last van de kredietcrisis en zijn zwaar aan het reorganiseren om de boel toch nog overeind te krijgen. Er zijn zelfs mensen ontslagen/afgevloeid hoorde ik op BNR. Lijkt me toch wel iets om over na te denken. Een nieuwszender die eigenlijk essentieel nieuws geeft over de heersende economische situatie, welke zelf nu onderwerp is geworden van diezelfde situatie.... :-\
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
mwa, slecht management, torenhoge salarissen, niet adequaat inspringen op wisselende markt(reclame , aquisitie) hebben er ook danig mee te maken, zeker als je ziet waar BNR bijv. zit qua lokatie ( heb er wel cateringen gehad ;D ;D ;D, en ze hebben al betaald! Wink)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Andere auto Martinus 0 3.208 27 November 2016, 21:16
Laatste bericht: Martinus
  Je andere hobby's Yellow240 35 18.811 3 February 2011, 17:56
Laatste bericht: Yellow240
  andere zondes, niet Volvo gerelateerd PP! 24 14.407 10 August 2008, 12:22
Laatste bericht: jos245
  populaire topics op andere forums TheSaint77 14 7.777 15 March 2008, 22:35
Laatste bericht: kaasie
  voor de sjageraars onder ons... Robbert242DL 11 6.603 27 April 2006, 10:29
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)