Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 245)
#31
Ik moet toegeven dat de herkeuring bij de RDW wel moeilijk zal worden. Nooit anders beweerd. zal een leerzame ervaring worden..

Maar de verzekering is echt geen (groot) probleem. Het zal wel lukken.

Misschien klinkt het nog steeds alsof ik denk dat het heel makkelijk zal zijn, maar dat is niet waar. Vooral de RDW is een flinke drempel.
Gr.

760 | Groen | Snel
Antwoord
#32
Ik zeg het ook niet om je te pesten of te ontmoedigen, helemaal niet ! Wink

En verzekering is geen probleem als je maar genoeg premie betaald, dan krijg je alles verzekerd.. ;D
Antwoord
#33
Waarom niet gewoon een MS/KdfI achtig systeempje met een power dump switch ???? Voor de verzekeringsdoeleinden met 200 pk rijden en af en toe omschakelen naar een mapje waarmee de volvo 300 pk ter beschikking stelt Big Grin. Of stel ik me die MS-Systeempjes te simpel voor :-[.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#34
flip_21 & jw240 zijn LH-junks ;D die doen niet aan stand-alone management.
Antwoord
#35
LH blijft er voorlopig even in, bovendien is het niet meteen goedkoop om MS/KDfi te gaan. Gelukkig zijn dingen als wideband en sensoren wel grotendeels te gebruiken. met de juiste software en veel tijd is er behoorlijk wat af te stellen Smile (niet dat ik dat zelf kan.. haha)
Beide systemen kun je veel mee, met aftermarket wel duidelijk meer. De andere 760 krijgt Kdfi, die heeft nog K-jet en dat gaat er tzt uit.
power dump lijkt me wel te doen, e-boost controller icm de juiste pinnen van LH/EZK om de ontsteking te retarden, dan komt er niet meer veel pit uit Smile
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#36
Even 'n ouwe koei uit de sloot halen:
Is er al een vervolg op dit verhaal gekomen?
Antwoord
#37
Goeie vraag, ik heb ook nog zon hele setup liggen. (blok etc)
Antwoord
#38
Goede dag 

Ik had een vraag ik wil ook een 3.0 liter in een volvo 264 bouwen ik heb al een blok zonder computer nu kan ik uit een volvo met het zelfde blok de kabelboom en computer uit halen weet iemand of je de complete kabelboom nodig bent of alleen van contact slot tot aan de computer 
Vg Xander bultstra
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gasklephuis b6304 op b230f JoostV6 5 5.169 29 January 2012, 20:30
Laatste bericht: Jw240
  B6304 conversie (3.0 24V met 204PK in een 264) JoostV6's ombouwtopic JoostV6 24 13.414 7 November 2010, 22:14
Laatste bericht: JoostV6
  B21A eruit, B6304 erin, hoe en wat? stockholmmarathon 14 7.566 5 May 2010, 15:10
Laatste bericht: stockholmmarathon

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)