Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fatsoen en sfeer is hier ver te zoeken
Ik wil me hier niet al te veel mee bemoeien, maar (nu komt de maar):
Buiten het besproken verkooptopic vind ik dat men hier ooit erg heftig op elkaar reageert. Daarbij niet naar elkaar willen luisteren (lees: lezen) en vreemde conclusies trekken.
Ik vind dat je gerust kritiek op elkaar mag hebben, zolang dit maar beargumenteerd wordt. Hier heeft de topicstarter anders niks aan, degene waar feedback op gegeven wordt niet en eigenlijk niemand niet.
Ik vind het taak van moderators om daar mensen op aan te spreken. Laat staan dat ze dit gedrag zelf vertonen.

Soms zal iets best wel een geintje zijn, maar het blijft met internet altijd interpreteren (moeilijk als iemand sarcastisch opmerkingen maakt...)

Dat was hem wel. Ik ben m'n eitje ook kwijt.
Antwoord
zo dan, dat helpt de sfeer weer een heel eind de goede richting op ;D ;D
Antwoord
Als ik beheerder was zou ik dit topic eraf mieteren... òf omdopen tot een speciaal topic waar mensen hun grieven kwijt kunnen en ALLEEN maar hier en in geen enkel ander topic...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Jelmar schreef:Er zitten teveel eigenwijze mensen hier Wink

Alleen een aantal van die eigenwijze mensen hebben hun 'wijsheid' van internet, en andere fora.. dat is heel wat anders als de 'wijsheid' die de mensen op hebben gedaan door ervaring...

Het is namelijk nogal jammer dat mensen met een probleem, soms -behoorlijk- de verkeerde kant op gewezen worden, en er zo helemaal niet uitkomen, en dan uiteindelijk al tijden met een auto in hun maag zitten die niet goed is.

eeeeh, ging het niet om een foute, onvolledige en niet gegronde advertentie met meerdere summiere omschrijvingen van auto's?? ;D ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Jelmar schreef:\Het is namelijk nogal jammer dat mensen met een probleem, soms -behoorlijk- de verkeerde kant op gewezen worden, en er zo helemaal niet uitkomen, en dan uiteindelijk al tijden met een auto in hun maag zitten die niet goed is.

ja vindt ik ook ik geef alleen advies als ik het zelf zeker weet ben zelf al meer als 10 jaar volvomonteur en zelfs ik weet nog lang niet alles
en in de praktijk leer je pas echt, door te doen en fouten te maken

en ik vindt als iemand een fout maakt(foute uitleg oid) dat je daar op een nette manier op mag reageren
maar het moeten dan geen hele discussie punten worden dan krijg je meestal slechte sferen
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 200 kopen; Op welke websites zoeken? Uberbrick 5 6.776 24 November 2014, 11:19
Laatste bericht: Uberbrick
  "goede" motor gekocht hier op het forum, na installatie lage compressie... -wj- 20 14.424 20 July 2013, 09:45
Laatste bericht: volvosvenska
  wie werkt hier bij een vrachtwagen garage? Hilgert 20 10.386 15 February 2011, 17:47
Laatste bericht: Hilgert
  Iemand hier (positieve) ervaring mee ?? oehoeboeroe 27 10.961 30 October 2010, 15:16
Laatste bericht: oehoeboeroe
  Nieuw hier.. effe voorstellen!? Harm 27 14.617 5 June 2009, 23:14
Laatste bericht: Black Moose
  Iemand van hier? Peter Timmer 1 2.109 5 March 2007, 14:07
Laatste bericht: jos245
  het wordt hier steeds drukker 240estate 18 10.513 21 November 2006, 20:21
Laatste bericht: Hans Nicolai

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)