Topics: 42
heee, AJ!! ;D ;D ;D
kwam je tegen op de radio ( Arrow) Je vroeg een plaatje aan voor je vriendin die net een maand in Kenia zat en nu terug komt?? ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 135
PP! schreef:heee, AJ!! ;D ;D ;D
kwam je tegen op de radio ( Arrow) Je vroeg een plaatje aan voor je vriendin die net een maand in Kenia zat en nu terug komt?? ;D ;D ;D ;D
Goed opgelet! En jij weet het verhaal (van de radio) dus wel! Dop heeft me ook al gespot op Arrow. Hoop luisteraars van Arrow hier dus!! Goeie zaak! ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Classic rock of Jazz fm? Beide erg goede radiozenders. Geen gemiep, wel goede muziek.
Dirk242 schreef:Classic rock of Jazz fm? Beide erg goede radiozenders. Geen gemiep, wel goede muziek.
eeeehhh, mag ik Emanuella Kemp buiten beschouwing laten :-\

:

:

:

:

:'( :'( :'(
wat een DOOOOOOOS!!!!!totaal geen gevoel, altijd ziek of te laat of vertraging met de trein of weet ik veel,
en ik luister altijd, en kom dus steeds dezelfde muziek tegen, en nu heb ik een hekel aan Anouk & aan de Golden Earring..........
dus het heeft ook z'n beperkingen ;D ;D ;D
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 26
Dan moet je kiezen voor jazz-fm.. 8)
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 163
Als het gaat vervelen (het bevalt me nu beter dan toen met die Curry), wissel ik het af met City FM, benenden de moerdijk helaas geen ontvangst.
ik vind Curry wel ok, integere vragen, politicy reageren live, betere opstaanprogramma's zijn/waren er niet op de nederlandse radio.
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 163
Pfff echt niet, althans mischien toen hij startte op Arrow had hij nog iets integers
Op het laatst, sloeg hij echt helemaal door; opruien van publiek en onzin verkondigen en ongefundeerde informatie spuien.
Hij begon zelfs op de radio zijn eigen personeel af te zeiken.
Blij dat hij van de zender is.
Topics: 17
PP blijft DE man die elk topic een volledig andere wending kan geven.....
Maar: mooie bak!! Beetje opknappen en je kunt er vlgs mij nog jaaaaaren plezier van hebben.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 135
Ticcie schreef:PP blijft DE man die elk topic een volledig andere wending kan geven.....
Maar: mooie bak!! Beetje opknappen en je kunt er vlgs mij nog jaaaaaren plezier van hebben.
Vandaar dan maar even een nieuw topic ervan gesplitst. ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"