Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WAT WAS JE LEUKSTE VOLVOMOMENT IN 2008 ???
Het jaar zit er alweer bijna op en we hebben allemaal heel wat Volvo mogen consumeren afgelopen jaar.
En als je nu ÃÂÃÂn moment als topper moest kwalificeren? Welk moment was dat dan?

Ik twijfel nog tussen drie momenten:

1. De Koffieklets bij Albert, Bram en Baby

2. Heen met de S70 naar Woerden en terug met de C70 (en de S70 erachteraan)

3. De Volvo XC 90 Sport V8 op de testbaan bij Volvo in Zweden

Ik twijfel nog, maar volgens mij staan ze al vrij goed gepositioneerd.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Begin 2008 hoorde ik van de baas dat de leasebak (VW) er uit ging en dat ik zelf maar
een auto moest zoeken. Ik dacht ik koop een 240. In Mei was het zover. Nog geen
seconde spijt van gehad. Wel al een boel kosten, maar dat is eigen keus. Nieuwe
kennissen opgedaan. Verschillende internetfora Wink Volvobeurs in Utrecht. APK.

Mijn mooiste moment zal dus zijn de dag dat ik een Volvo kocht. Sinds die dag ben ik
er elke dag mee bezig. Verveelt niet snel zo'n auto. Elke rit is een feestje. Gelukkig
wordt de benzine ook weer iets goedkoper. Dat is maar goed ook, want de dingen die
ik er nog op wil schroeven worden met de dag duurder... Smile
Antwoord
dat de ombouw van turboloze D24 naar D24TIC uiteindelijk gelukt is.
het rijden met een vouwcaravan in de Ardennen is nu zelfs plezierig geworden door wat extra PK's en koppel.
Antwoord
besluit om een volvo aan te schaffen ten koste van mijn transporter, al mis ik 'm nog wel af en toe.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
De aanschaf van m'n BMW.
Hmm Volvomoment. De dag dat de auto 20% minder vermogen kreeg, maar er voor 20% van de normale prijs een tank volgegooid kon worden.
Antwoord
1. Nurburgring meet in juli met enkele turbobricks members uit NL, BE, DE SE, USA. De avond er voor gaan eten met zn allen, leuke rit naar het circuit (ook een snelle rit), daar de rondjes meerijden waren zeer leuk (heb het rijden op het circuit even aangezien (is echt intensief rijden), en zeker was mn 240 met lekkende radiateur, matige ophanging enzo er echt niet klaar voor). volgend jaar wil ik ook zelf rijden. verder nog een dagje sleutelen erna.
prachtig weer gehad, de volvos die mee waren zijn goed gebruikt, perfect.

2. het werken aan de 760. motor uit de 760, donor motor uit de 740, alles schoonmaken, bewerken en monteren, terug in de 760 hangen. niet echt een moment maar een langdurig uitdagend project.

3. (nog even denken)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Jw, die afsteldag van die bruine moet ook echt wel in je top 3 terecht komen Tongue.
Een hele dag geschroefd en uiteindelijk nog met een verbuik van 1 op 5 naar huis gekacheld hehe.
Antwoord
Dirk242 schreef:Jw, die afsteldag van die bruine moet ook echt wel in je top 3 terecht komen Tongue.
Een hele dag geschroefd en uiteindelijk nog met een verbuik van 1 op 5 naar huis gekacheld hehe.

lijkt me niet echt een feest ;D
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Dirk242 schreef:Jw, die afsteldag van die bruine moet ook echt wel in je top 3 terecht komen Tongue.

ja dat was leuk sleutelen, helaas was dat in 2007 ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Is dat alweer een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch snel.
Ik word oud. GEINTJE.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  kenteken van 2010 echter auto al geregistreerd in 2008 wakka 5 3.149 9 February 2011, 22:04
Laatste bericht: wakka

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)