volvo200liefhebber schreef:Het blad heb ik niet meer,doorgegeven :
, dus kan niet citeren maar een aantal vermelde feiten kloppen niet en dat vindt ik simpelweg slordig >
info over de 200ôs is er genoeg voor handen en dus niet moeilijk te verifieren lijkt mij :-\
ok, Albert...ik heb het er even bij gepakt...en vul mij aub aan want ik weet dat jij de feitenkoning bent ;D
(is mooi want dan kan ik de nu daarop volgende commotie even fijntjes in beeld brengen in mijn brief aan de redactie ;D ;D )
1.Was de laatste motorisering van de Volvo 240 wel de B 230 F motor??
2.Men stelt dat ALLEEN de B19A een vrijloper is, en maakt mensen bang dat de distributie knapt en een ramp veroorzaakt.
3.Onzinnig om te zeggen: 'Het made in Sweden' kon je aan de koplampwissertjes zien.' Als men spreekt over een geïmporteerd exemplaar uit Zweden. Tja...waarom zou je niet vertellen dat het ding waarschijnlijk uit Gent komt.
4. De 945 rijder welke dit schrijt, KENT helemaal NIETS van de 240!!!Hij rijdt immers 945!
5. Wat een rare vergelijking met die Alfa 75 de hele tijd...Waarom niet gewoon direct met een Ferrari testarossa vergelijken!!
6.De snowcap. Hij denkt nog steeds dat je zo'n ding wil voor de sneeuw. Maar feitelijk wil je m gewoon echt voor je dorpels.
etc etc .. ik heb geen scanner hier...anders had ik het wel ff toonbaar gemaakt.