Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AutoMotorKlassiek
Jelmar schreef:
v700r schreef:AMK Dec. Heel artikel over de enige echte Volvo, de 240. Misschien is het al gepost, sorry dan voor de vervuiling.

Er is maar EEN echte volvo, en dat is heus niet de 240 ;D ;D mister V700R.... dat zou jij toch moeten weten Wink

Hahahaha ik weet dat ook wel Jelmer maar je weet dat de meesten hier er anders over denken
Groeten van Frans
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Ik heb het stuk in AMK gelezen:

Wat een flutstuk :o

ik wou het al niet zeggen...SLECHTE info...klopt geen hout van. Zoals zo vaak in AMK. Ik heb een abo maar ik ga brieven schrijven. ZEKER over dat stukje dat het onzin is je licht overdag aan te hebben!! HOE VERZINNEN ZE HET!! Het is 2009 bijna de wegen zijn VOL en ze zitten daar nog in de jaren 60. Vergelijking die ze trekken: 'je hebt in je huiskamer toch ook niet je licht aan overdag' NAAAAA!!!!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:
volvo200liefhebber schreef:Ik heb het stuk in AMK gelezen:

Wat een flutstuk :o

ik wou het al niet zeggen...SLECHTE info...klopt geen hout van. Zoals zo vaak in AMK. Ik heb een abo maar ik ga brieven schrijven. ZEKER over dat stukje dat het onzin is je licht overdag aan te hebben!! HOE VERZINNEN ZE HET!! Het is 2009 bijna de wegen zijn VOL en ze zitten daar nog in de jaren 60. Vergelijking die ze trekken: 'je hebt in je huiskamer toch ook niet je licht aan overdag' NAAAAA!!!!

Echt waar?!! :o Schrijven ze dat!? :o

Een echt klassiekerblad dus Wink Maar zulke stukjes raken noch kant noch wal! AJ, doe dr wat aan!

"Geachte heer/ mevrouw

Wij als Volvolvo hebben grote vraagtekens bij de deskundigheid en kennis van uw redactie!
Bla bla bla,…

Dit wilden wij als vrije forum club als Volvolvo graag even kwijt. Wij stellen het daarom dan ook zeer op prijs wanneer er in het volgende nummer over het stukje van de koplampen een rectificatie verschijnt.

Dank "

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Het blad heb ik niet meer,doorgegeven :Smile, dus kan niet citeren maar een aantal vermelde feiten kloppen niet en dat vindt ik simpelweg slordig >Sad
info over de 200´s is er genoeg voor handen en dus niet moeilijk te verifieren lijkt mij :-\
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Het blad heb ik niet meer,doorgegeven :Smile, dus kan niet citeren maar een aantal vermelde feiten kloppen niet en dat vindt ik simpelweg slordig >Sad
info over de 200´s is er genoeg voor handen en dus niet moeilijk te verifieren lijkt mij :-\

ok, Albert...ik heb het er even bij gepakt...en vul mij aub aan want ik weet dat jij de feitenkoning bent ;D

(is mooi want dan kan ik de nu daarop volgende commotie even fijntjes in beeld brengen in mijn brief aan de redactie ;D ;D )

1.Was de laatste motorisering van de Volvo 240 wel de B 230 F motor??
2.Men stelt dat ALLEEN de B19A een vrijloper is, en maakt mensen bang dat de distributie knapt en een ramp veroorzaakt.
3.Onzinnig om te zeggen: 'Het made in Sweden' kon je aan de koplampwissertjes zien.' Als men spreekt over een geïmporteerd exemplaar uit Zweden. Tja...waarom zou je niet vertellen dat het ding waarschijnlijk uit Gent komt.
4. De 945 rijder welke dit schrijt, KENT helemaal NIETS van de 240!!!Hij rijdt immers 945!
5. Wat een rare vergelijking met die Alfa 75 de hele tijd...Waarom niet gewoon direct met een Ferrari testarossa vergelijken!!
6.De snowcap. Hij denkt nog steeds dat je zo'n ding wil voor de sneeuw. Maar feitelijk wil je m gewoon echt voor je dorpels.
etc etc .. ik heb geen scanner hier...anders had ik het wel ff toonbaar gemaakt. Tongue
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Er zijn nog 240 Classic's met B230FX, 100 kW.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Nou, wie is er dan zo schattig de boel leesbaar te scannen en te plaatsen ?

Zoals de onschatbare klassieker uitgave 02-'06
[img width=432 height=600]http://www.yome.se/albums/Volvo240newsarticlenl/volvo10bj.jpg[/img]

zie verder http://www.yome.se/gallery/view_photo.ph...=volvo29zs
[img][/img]
Antwoord
Nice leuk verhaal. Ik mis alleen pag. 21 kan dat?

Ik verbaasde me overigens over de topsnelheid van de volvo op de laatste pagina...
Antwoord
Ja, dat kan, mijn website staat niet open voor reclame ;D

De 75 is natuurlijk nog de B20A, die mist wat. Ook heeft de eerste uitvoering in .nl geen OD gehad...dus B20A met M40 nog...is geen topsnelheid.
[img][/img]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)