Topics: 44
als ik het zo zie staan je wielen een stuk verder naar buiten als die van mij
dus ik denk dat je een tÃÂ brede velg hebt die van mij is 7J en denk dat jij zelf 8J hebt ofzo
maar de lesjofors veren laten hem niet zo ver zakken als de veren die je er nu onder hebt schat ik zo in
maar vindt je velgen wel wat aan de brede kant zo
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 6
Zijn velgen zijn volgens mij niet te breed, maar het zijn velgen met de verkeerde offset. Om deze reden kan Ticcie 225 kwijt en gydomatra nog geen 205. Wat is de ET waarde van de velg?
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Topics: 163
De ET waarde is ook aangepast dmv een spacer van 9mm. Is dit echt noodzakelijk, anders zou ik een iets dunnere nemen.
Misschen dat je dan net beter uitkomt.
Wel woeste velgen trouwens.
Topics: 72
De spacer van 7 mm is echt noodzakelijk, anders komt de velg tegen de remklauw. Had het graag anders gezien (zonder spacer) maar het kan niet anders. Met een spacer verbeter je het stuurgedrag nl niet.
Breedte en et-waarde weet ik zo niet. Ze staat in ieder geval wel verder naar buiten dan normaal.
vraagje: Hoeveel ruimte zit er bij jullie tussen de onderkant spatbord en de band?
Topics: 176
Kwam nog een mooi setje tegen op een engelse site:
Kilen Sports Lowering Springs (40mm)
To Fit: Volvo 245 Estates, 1975 to 1993
Lowers car by 40mm (25mm for GLT & Turbo)
TUV certified and approved
Improves handling
Manufactured by OEM manufacturer
Lesjofors in Sweden
Zeer met de lage pond is het aantrekkelijk.
Set rondom: 92 eurie :o (zonder verzenden)
Hmmm, ga die rooie van mij ook maar eens verlagen als de US-Bilsteins binnen zijn.
Topics: 17
Dat moeten dezelfde veren zijn die Eric en ik er ook op hebben. Prima veren! En geen geld, alhoewel de verzendkosten nog iets kunnen tegenvallen.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 18
Waarom is eric eigenlijk van Intrax naar lesjofors gegaan?!
Topics: 44
PB240 schreef:Waarom is eric eigenlijk van Intrax naar lesjofors gegaan?!
goeie vraag
omdat de intrax mij iets te veel verlagen zeker op een turbo en mijn veren kwamen los als de auto uit de veren kwam
met de lesjofors is dit niet de veren blijven net klem zitten het houd ook niet over maar is wel beter
dat is de reden
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 18
eric vermeer schreef:PB240 schreef:Waarom is eric eigenlijk van Intrax naar lesjofors gegaan?!
goeie vraag
omdat de intrax mij iets te veel verlagen zeker op een turbo en mijn veren kwamen los als de auto uit de veren kwam met de lesjofors is dit niet de veren blijven net klem zitten het houd ook niet over maar is wel beter
dat is de reden
Gewoon als je hem opkrikt of .. ???
Ja. Je kunt de veren dan op en neer doen. Gewoon goed opletten bij het laten zakken van de auto.