Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vulopening LPG onzichtbaar plaatsen
Kan je de vulopening onzichtbaar plaatsen op een volvo 245?
Ik heb zelf ooit bij een kever de vulopening achter het benzineklepje geplaatst, en een andere benzinetank (van een oud type) met de opening op de tank geplaatst.
Ik snap dat dat niet mogelijk is bij een volvo, maar zijn er ook slimme plaatsen waar ik deze dan kan plaatsen met behoud van het reservewiel?
Misschien wel onder in de bumper (heeft zwarte kunststof bumpers).
Antwoord
die van mij zit inderdaad in de bumper.
Antwoord
Je kunt een steuntje onder aan de bumper maken en daar de buitenvuller aan vast maken. De vulslang voer je dan naar buiten door een gaatje achter in de rechterwielbak te maken.

Het is geen onzichtbare oplossing maar valt veel minder in het oog dan aan de zijkant van de wielbak.

Hier een voorbeeld van hoe het NIET moet Wink

[Afbeelding: 2w67vr4.jpg]
Antwoord
op 1 van m'n vorige 245's had ik illegaal lpg; had een extra stroomplug naast de trekhaak gemonteerd, waar de vulnippel inzat, en met een draainippel te vullen was.als je reed zag je niets, doordat er gewoon zo'n klepje opzat.
zelfs de slang had ik ingetaped met de kabelboom van de echte stroomplug ;D ;D ;D ;D
zal eens zoeken naar een foto
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
PP! schreef:op 1 van m'n vorige 245's had ik illegaal lpg; had een extra stroomplug naast de trekhaak gemonteerd, waar de vulnippel inzat, en met een draainippel te vullen was.als je reed zag je niets, doordat er gewoon zo'n klepje opzat.
zelfs de slang had ik ingetaped met de kabelboom van de echte stroomplug ;D ;D ;D ;D
zal eens zoeken naar een foto

Wat een grandioos idee Smile
De meeste trekhaken hebben links en rechts een optie om een stekkerdoos te plaatsen dus als je een extra stekkerdoos (waarvan je het binnenwerk verwijderd hebt) monteert en daarin de vulplug plaatst dan is de buitenvuller geheel aan het zicht onttrokken.
Antwoord
idd goed idee, eerst de trekhaak maar monteren dan voor ik LPG in laat bouwen
Antwoord
Wel lastig Jan als je met dubbele tong spreekt, als Black Moose en als Overloper. ;D
Je uitlaatdemper komt bijna onder de bumper te hangen, waardoor de gasvulleiding daar tegenaan zit als je hem naast de trekhaak bevestigt. :o
Een optie is om een korte nieuwe demper te kopen en die rechts rechtdoor naar achteren te plaatsen.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik moet eerst ff kijken hoe het allemaal zit, misschien wordt het toch in de bumper, valt daar ook het minste op, of toch in het plaatwerk, is ook zwart dus ..........

Ik wil dit account maar laten doodbloeden, misschien kan ik het laten verwijderen.

Bij deze sluit ik het topic en ga verder als Black Moose
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto's plaatsen edwin 3 2.655 27 January 2021, 10:15
Laatste bericht: Nicolaas H
  Foto´s plaatsen op forum. polestar-volvo 0 2.076 24 December 2017, 15:49
Laatste bericht: polestar-volvo
  Modernere radio plaatsen in een 244 van 1978 Lukie5704 7 3.837 6 March 2009, 11:47
Laatste bericht: Lukie5704
  filmpje plaatsen a.huis 2 2.537 3 November 2006, 22:53
Laatste bericht: a.huis
  Fotos plaatsen Claus 4 3.616 28 September 2006, 15:03
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)