Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speciale accessoires via volvogue
Hallo,

Heeft iemand ervaring met de plastic binnenschermen van Lokari, ik kwam ze tegen op de site van Volvogue (www.volvogue.com). Vorige week heb ik de bumperstickers hier gekocht, ze zijn vandaag binnengekomen. Een prachtige kwaliteit echt 100% origineel (heb het vergeleken met wat er nog op mijn bumper zat), hier in Italie kon ik deze niet meer bestellen bij de Volvo dealer.
Ik wil nu ook de binnenschermen bestellen en ben benieuwd naar mensen met ervaring. Lijkt me een nuttige besteding ook al is het hier vaak mooi weer Smile

Ciao,
Paolo
Antwoord
ze adverteren veel op marktplaats en vlgs mij verkopen ze die binnenschermen al een tijdje, maar ik heb zelf geen ervaring met deze mannen..

Maar in Italie heb je die dingen toch echt niet nodig???
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Volvogue is een bedrijfje van een volvoliefhebber, is hier ook op het forum wel geweest, ben even zijn forumnaam kwijt.
Hij importeert de spullen zelf, soms ook mooie auto's trouwens!
Hij heeft de achterschermen zelf ook op zijn auto, ziet er goed uit, als je ze vastkit tegen de wielschermrand helemaal!
Ik denk er ook over om ze te kopen.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
ik ook, als ze op de zelfde plaats zitten als voor; dus dat er geen modder ed kan blijven liggen op de wielkastrand Wink
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Pfff, als je je vinger af en toe langs die rand haalt tijdens het autowassen ben je verzekerd van eeuwigdurende wielkastvreugde. Hoort gewoon bij de wasroutine, wielkastrand achter. Vergeet ook de veerschotels niet.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Ben ik het mee eens. Ik maak het liever regelmatig schoon, dan dat er zo'n kap voor zit.
Antwoord
Das inderdaad het beste, mijn 240 is al 22 jaar in familie bezit en er is nog steeds geen spoor van roest aan de randen te zien.
Antwoord
Ik heb deze gemonteerd in mijn Amazon en ben er zeer tevreden over.
Voordeel van dezze schermen is dat zij de luchtstroom niet blokkeren, maar juist bevorderen, waardoor hetachter het scherm goed droogt, maar het meeste vuil tegenhouden op de bekende plaatsen en kieren tussen scherm en carosserie.
Ook bij deze schermen is het zo dat goed schoonhouden aan de binnenkant de levensduur bevordert.
Zitten er nu bij meer dan 10 jaar in en nog geen enkele roest te zien.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Goed wassen is inderdaad altijd goed, alleen blijft er (ook in Italie) veel zand en rommel achter. Het lijkt me een fijne gedachte dag er tijdens het rijden geen rotzooi meer kan ophopen. En bij temperatuurwisselingen en regen blijft de rotzooi heel lang vochtig.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  VERPLAATST: Speciale lastipjes voor dunne draad. Zwarte Flirt 0 1.979 9 October 2010, 19:44
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)