Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Action. Verrassend volledig, verbazend voordelig.
M'n vrouw kwam vandaag met een led-looplamp van de Action thuis... Tot mijn vreugde stond er op de verpakking meermaal een witte 240 afgebeeld. Was mijn vrouw niet opgevallen.... Hoewel dit een oplaadbare looplamp betreft, heb ik toch liever de ouderwetse waar je telkens een nieuw peertje in kan draaien.
Antwoord
nice ;D
Ik heb goede dingen gehoord over dit soort lampen, ik ga er ook eens een halen, erg handig voor in de auto lijkt me. iedere keer dat er iets is (marter die kabels doorbijt, loshangende kabel, benzine op) lijkt wel samen te hangen met hoe donker het is.... hoe donkerder hoe vaker het voorkomt Wink
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Schijnt dat een toiletblokje ophangen onder de motorkap helpt tegen marters...
Antwoord
Rhino schreef:Schijnt dat een toiletblokje ophangen onder de motorkap helpt tegen marters...
ja klopt, heb ik vaker gehoord. ik heb er al een pieper in zitten, maar komt toch nog wel eens een marter langs...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Snoerloze looplampen hebben ook een nadeel ...

Nadat je de auto weer hebt laten zakken de lamp er even snel aan de kabel onderuittrekken is wat lastig .. ;D

En ja .. ervaringsdeskundige, is me al meermalen overkomen zelfs. >Sad
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)

Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K  / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Antwoord
hoe zat het ook al weer met die ezels en die stenen ??? :Smile ;D Wink
Antwoord
Wat de marters betreft. Ik heb zelf ook bezoek gehad van zo'n beest, en deze had het bot van onze hond tussen de bougiekabels gelegd ???
Een vriend van me had een keer een houtduif met afgevreten kop tussen z'n kabels liggen.
In beide gevallen niks aangevreten Smile
Antwoord
Mag ik vragen waar jullie allemaal wonen!? Marters afgehakte houtduiven...tis maar saai in Den Haag blijkbaar!
Antwoord
Vriezenveen (overijssel)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)