28 April 2008, 22:23
Dirk242 schreef:Hoe staat het met je wielen?Nou weer een stapje verder.
De hele velgen zitten nu in de menie. De achterzijde had ik al in de Hamerite gezet, de voorkant moest nog gespoten worden. Met het lekkere weer van afgelopen dagen is dat nu ook gebeurd, 3 tot 4 lagen lak en 2 blanke lak erover. Nu nog even oppoetsen.
Grote verchroomde moeren heb ik al gescoord nu nog de kleine naafkapjes.
Overigens heb ik de auto te koop gezet op speurders voor een echte liefhebber. Min of meer een beetje impulsieve actie.
Ik wil toch eigenlijk ook wel graag een 2deurs.
De middag dat ik de auto te koop zette gebeurde er trouwens wel iets heel opmerkelijks.
De auto liet zijn ware aard zien :-[. Hij was het er duidelijk niet mee eens dat ik m te koop zette:
Ik reed de parkeergarage uit en bij de eerste bocht die ik maakte begon hij keirhard te toeteren!! De knop bleef niet hangen, waarschijnlijk ergens een "kortsluiting"= contact. Snel het contact uitgezet maar dat werkte niet, de toeter werkt daar buitenom. :o
Stond ik daar met een schreuwende volvo... Aangezien ik nogal haast had (zal je net zien) heb ik de kap open gedaan en de draden naar de toeter eraf getrokken. Een behoorlijk aantal mensen zal wel gedacht hebben ???...
Dag later de bedrading weer hersteld (opnieuw schoentjes maken). De bedrading in het stuur was prima in orde, dus wat het nou was geen idee.
Toeval ???