Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The sky is the limit....
#1
Hier een opgefokte 240

http://www.ofiengineering.se/Historia/Historia.htm
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
#2
Auto is hier al meerdere malen voorbij gekomen.......... Wink

Blijft een gave auto.
Antwoord
#3
En een stel behoorlijk bezige lieden. :o :o
Is zo'n rijdende woning/werkplaats niets voor jou Jelmar ??? ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#4
super knap werk daar.

http://boost242.se/
die blijft ook leuk, B204FT of ander blok met 16V en dan 2 turbo's erop en nog jede menge andere modificaties. leuk om te zien hoe die auto was toen ie em kocht, een afgetrapte 242 met een oude B20.... nu vele k-euros verder Wink
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#5
Bossie heeft pas weer een B204FT gekocht, ik zou zeggen leef je uit Wink

Ik heb ook wat leuks gevonden, wat nog veel specialer is dan een 2.0 16V Turbo ;D
Antwoord
#6
Citaat:Auto is hier al meerdere malen voorbij gekomen..........

Denk ik een primeurtje te hebben , weer niet!!....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
#7
Jelmar schreef:Bossie heeft pas weer een B204FT gekocht, ik zou zeggen leef je uit Wink

Ik heb ook wat leuks gevonden, wat nog veel specialer is dan een 2.0 16V Turbo ;D

zeker zeker, beetje creatief zijn met zon blokje schijnt veel op te leveren ;D

nog zeldzamer dan een 16VT? (zeker mogelijk) hmm ik ben benieuwd wat dat dan is. ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#8
Konden zij niet beter een blok aluminium kopen en de auto daar gewoon uitfrezen?
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#9
Ik werk in de metaal, en ik kan je zeggen dat wat die heren allemaal doen, het 3D-frezen enz.dat is behoorlijk veel programmeerwerk.
Antwoord
#10
Dus is dat dan makkelijk of hoe moet je dat lezen?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)