Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EEN 700 SUBGROEP !!!! WOEIIIII
#1
Ikw ist van niks, maar ben blij verrast met deze toevoeging aan het forum.

JELMAR/ NEDERZWEED FOR MODERATOR @ 700/900 !!!!!! ;D ;D ;D ;D
Antwoord
#2
verbaast me nix, je hebt mijn dode, ter ziele gewaande 745Tic gereanimeerd ;D ;D
wederom driewerf dank!!!!
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#3
Er moet nog wel even meer naar gekeken worden denk ik. Wink
Ik heb er maar kort mijn blik over kunnen werpen.
Antwoord
#4
Joepie, daar zijn we dan mooi van af, jammer dat de 760's het 200 gedeelte nog blijven vervuilen. :'(
Maar serieus, gefeliciteerd met jullie eigen onderkomen. ;D ;D Nu de USA versies nog. :Smile :Smile :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#5
Zwarte Flirt schreef:Joepie, daar zijn we dan mooi van af,

OK, dan ga ik ook al mijn turbo topics weghalen ;D ;D ;D
en die mogen dan alleen 700/900 rijders zien ;D ;D ;D

Antwoord
#6
en voor jou speciaal een zwarte sectie met veel chroom :-* :-* :-* :-*
wat denken we weer in hokjes en plakken we overal stickers & etiketjes op ;D ;D
oeps , nu doe ik het ook.
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#7
Nederzweed schreef:Er moet nog wel even meer naar gekeken worden denk ik. Wink
Ik heb er maar kort mijn blik over kunnen werpen.
rookt toch niet meer zo extreem?? uitlaat zal wel vol olie zitten ;D ;D ;D, maar beetje stevig doorblazern en moet weg zijn, had ik van Albert begrepen.
maar wat zei je over haperen boven de 4000 rpm?
turbocomp. kaduuk??
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#8
Ja wat dat roken betreft klopt idd.
misschien slimmer uitlaat eronder vandaan en leegkieperen.

dat haperen bij 4000rpm (later deed ie het ook op 2500rpm), kon ook zijn dat het gas op was.
maar ik heb er verder helemaal geen tijd voor gehad.
Tevens heb ik wat klappen gehoord in het vooronder, backfire misschien ?

Ook gaat er op een gegeven moment rood lampje branden als je snelheid maakt, als je afremt verdwijnt die weer ???
Je remschijven zijn krom als een hoepel ;D

En ik heb zo m'n vraagtekens bij de bedrading van het geheel.

Kortweg, er moet eens goed gekeken worden naar dat ding Wink
+puntje; de automaat schakelt goed.

//edit

Ik vergat dat rare ding wat jij olie-retourleiding noemt.
Waarom zit daar een rare knik in ?

En ik denk trouwens dat je turbo ook niet helemaal fris meer is.
Antwoord
#9
jij er een weekje mee stoeien?? ;D ;D ;D ;D
schijven kan kloppen, heb er nog paar liggen, maar nada tijd :-\ :-\
eerst de 245 ic klaar maken, mbc erop( als ik 'm tenminste goed kan aansluiten Wink), Billsteins eronder, stuurkogels aanpakken, is nu een dweil
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#10
Zodra ik wat meer tijd heb, wil ik er best wel even mijn licht over laten schijnen, maar daar mailen of bellen we nog wel over Wink
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)