Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
245 B200F+T
#21
tjonge, bedankt voor de respons!

ik lees al dat de know-how aardig aanwezig is hier, dat voelt goed.
en dan komen nu de onvermijdelijke 'vraagjes'*:
[als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor]

- een B200ET: is dat een 740 turbo motor? wat is het verschil met een B200FT?
- wat moet er in grote lijnen allemaal vervangen worden [blok, spruitstuk, electra, uitlaat, kop, remmen]?
- wat mot dat allemaal kosten dan?


*ik heb een collega en als die een 'vraagje' heeft ben ik meestal een paar uur verder Smile
1986 porsche 944<br />1993 volvo 240 polar
Antwoord
#22
+ B200ET is een motor uit een 740, en werkt met Motronic.
+ B200FT is een motor uit een 940, en werkt met LH-Jettronic.

Je begint goed; blok, spruitstuk, computer, uitlaat (kop zit meestal bij het blok) en de remmen zijn in principe voldoende.

Wat het allemaal moet kosten ligt eraan. Hoeveel geluk je hebt met zoeken en vinden Tongue
en hoe handig je zelf bent uiteraard.
Antwoord
#23
zit toch ook verschil in met Lambda/kat? ???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#24
Dat valt toch onder het kopje uitlaat ???
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)