3 March 2008, 23:04
tjonge, bedankt voor de respons!
ik lees al dat de know-how aardig aanwezig is hier, dat voelt goed.
en dan komen nu de onvermijdelijke 'vraagjes'*:
[als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor]
- een B200ET: is dat een 740 turbo motor? wat is het verschil met een B200FT?
- wat moet er in grote lijnen allemaal vervangen worden [blok, spruitstuk, electra, uitlaat, kop, remmen]?
- wat mot dat allemaal kosten dan?
*ik heb een collega en als die een 'vraagje' heeft ben ik meestal een paar uur verder
ik lees al dat de know-how aardig aanwezig is hier, dat voelt goed.
en dan komen nu de onvermijdelijke 'vraagjes'*:
[als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor]
- een B200ET: is dat een 740 turbo motor? wat is het verschil met een B200FT?
- wat moet er in grote lijnen allemaal vervangen worden [blok, spruitstuk, electra, uitlaat, kop, remmen]?
- wat mot dat allemaal kosten dan?
*ik heb een collega en als die een 'vraagje' heeft ben ik meestal een paar uur verder
1986 porsche 944<br />1993 volvo 240 polar


