Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FOTOGRAFEER JE SUF OP TV!!!!
Op de Neerlandsche televisie.
Antwoord
Ik wilde hem voor je zoeken op youtube. Vind ik deze in de beginpagina. Wat een toeval Big Grin

http://nl.youtube.com/watch?v=q0V1zfZ73Vc
Antwoord
Mmm, een 262 Bertone, met een niet geheel passend geluid...... lijkt wel een ouwe diesel (niet zo'n mooie VAG-6 cilinder, natuurlijk Wink) Of lopen die V6 'en zo beroerd ? Wink
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Dirk242 schreef:Op de Neerlandsche televisie.
Aha, ik doe ook geen Duitsge TV, eigenlijk sinds jaren alleen internet...en nu schijn ik dus wat te missen.... :Smile :Smile :Smile

Als het nergens op internet staat bestaat het niet....vinnik ;D
[img][/img]
Antwoord
Vast, ga daarom maar eens even goed zoeken :-*
Antwoord
Gerben schreef:Mmm, een 262 Bertone, met een niet geheel passend geluid...... lijkt wel een ouwe diesel (niet zo'n mooie VAG-6 cilinder, natuurlijk Wink) Of lopen die V6 'en zo beroerd ? Wink

En hoe krijgen ze die grote tv zo snel uit de auto...
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Nou dat was een functie. Bertone had een enorme hekel aan tv kijken, zijn zoon en dochter mochten ook nooit tv kijken. Daarom zat er op de 262 een knopje (rechtsonder de bijrijderstoel) en dan greep een hele grote mechanische arm een tv onder de auto vandaan en die kon daar heel hard mee gooien.

Zoiets was het, lang geleden is het me verteld.
Antwoord
Zojuist gespot op TV, NED1, in de docu over Beatrix:

Beatrix komt (zelf!) voorrijden bij Drakestein...

... in een Amazon.

[edit:]
Geen shot van TV, maar via google opgeduikeld:

[Afbeelding: amazon-Beatrix.jpg]
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Valt me op dat er de laatste tijd erg veel volvo's, met name 140 en 240 /262 in reclames worden gebruikt.
- de landmacht (jongen die 245 van pa opvoert)
- ?? (145 in die reclame van die mannetjes met paraplus overal boven, verzekeraar?)
- etc
etc
Antwoord
Ticcie schreef:heeft iemand die reclame van de marine al gezien waarin zoonlief de 245 van pa zodanig heeft opgevoerd dat pa er met rokende banden vandoor gaat?

2005!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)