Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TIPS: HOE KUNNEN WE ONZE BENZINEVERBRUIK VERBETEREN
Bozzma schreef:Ow ja, die was ik vergeten. Laat de auto een jaar staan, dan gaan de remmen vastzitten. Dat helpt ook voor een beter brandstofverbruik.

Wel een beetje rare vraag...

V8 erin meppen..(onder de motorkap dan he) banden leeg laten? E85 tanken (ook hoger verbruik en duurder dus je portemewallet loopt ook lekker leeg), de handrem erop laten staan?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Laat een roedel sledehonden je 240 trekken
Antwoord
Wil niet klinken als een moraalridder ;D maar vind het wel een zinnig topic want het is en blijft een vrij forum,... Ja toch?! Alhoewel ik me wel redelijk aan kan sluiten bij de laatste posters? Maarrr er zullen vast mensen (leden) zijn die deze informatie wel nuttig achten,...

Mja, das mijn bescheiden mening ;D :-\.

Een Aixam is trouwens wel redelijk zuinig, geen wegenbelasting, lage verzekering,... ;D ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Tank altijd voor 150 euro.
Antwoord
TheSaint77 schreef:
Bozzma schreef:Meer gas geven, meer turbodruk, remmen, optrekken, remmen, optrekken. In een lage versnelling rijden. Hoge snelheden rijden. Gat in de tank slaan, lekkende brandstofslangen, lekkende vaccuum ontlastklep brandstofgallerij (komt nog vaak voor ook!). Een omweg nemen. Allemaal zaken om je brandstofverbruik te verbeteren.

;D heel goed heel goed! ;D Je begint trekjes van PP over te nemen. 8) ;D
;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-*
dank :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
geestschrijver schreef:Tank altijd voor 150 euro.

wat schenk jij er dan in dan!? Johnny Walker?? Of heb je extra benz tanks laten plaatsen, rij je eerst LPG op en dan je benz tank...?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Zelf doe ik het nooit, want dan loopt mijn tank over. Een ander voordeel is dat het niet meer uitmaakt of de benzine duurder wordt.
Antwoord
Precies Smile
Het verbruik maakt weinig uit want ik tank altijd voor 25 euro [Afbeelding: bigsmilevo2.gif]
Antwoord
Hobbies en plezier kosten nou eenmaal geld.
Daarom rijd ik ook liever in mijn oude volvo's dan im mijn leasebak.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Frans245 schreef:Hobbies en plezier kosten nou eenmaal geld.
Daarom rijd ik ook liever in mijn oude volvo's dan im mijn leasebak.

Als ik naar de bijtelling kijk,kosten al die oude Volvo's samen je op jaarbasis misschien wel minder dan die ene leasebak Wink
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Welke remschijven horen op onze Turbo's? henqui 3 2.882 9 May 2007, 21:13
Laatste bericht: henqui
  Tips voor revisie blok?? Muisje 7 6.047 6 March 2007, 13:14
Laatste bericht: daanheijn
  upgraden intercooler 240 >> goede tips gevonden Jw240 29 12.460 25 March 2006, 19:34
Laatste bericht: Robbert242DL
  Uitlaten en Remmen verbeteren kaasie 16 11.868 22 November 2005, 23:08
Laatste bericht: Ticcie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)