12 January 2008, 22:35
Hoe "origineel" is je 240 Turbo als je van een GL een Turbo maakt en de papieren laat aanpassen door de RDW ?
HOEVEEL 240 TURBOBEZITTERS IN NEDERLAND?
|
12 January 2008, 22:35
Hoe "origineel" is je 240 Turbo als je van een GL een Turbo maakt en de papieren laat aanpassen door de RDW ?
12 January 2008, 22:42
wat denk je zelf? ;D
12 January 2008, 23:55
ik vindt origineel als hij vanaf fabriek als turbo is geleverd
Volvo S70R B5234T4 M59
13 January 2008, 00:20
Anders is het niet een orginele Turbo
Orgineel ben je pas als je vanaf het eerste levenslicht de volvo fabriek als Turbo verlaten hebt ![]()
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
13 January 2008, 02:43
Orgineel is uiteraard het uit gangspunt.
dat er andere zijn die hem ingebouwd hebben mag dat meldden echter wel in een apart blokje zoals we tot heden doen. Voorlopig halen we nog geen 20 echte orginele,wie gaat met de (eer) 20 strijken?
13 January 2008, 06:42
cooper schreef:Orgineel is uiteraard het uit gangspunt. ik voorlopig niet, een originele 240 turbo is echt duur...
13 January 2008, 12:30
Bassius schreef:ik voorlopig niet, een originele 240 turbo is echt duur... Dat geldt alleen voor een in goede staat verkerende 240 turbo. Vorig jaar kon ik de 245 turbo van Ticcie kopen voor 500,00. Heel goedkoop natuurlijk, maar er moest van deze auto wel een project worden gemaakt. Dat is geweldig leuk om te doen als je de ruimte ervoor hebt en de auto in een garage kan zetten. Als je een leuke 240 turbo zou willen kopen, dan is de markt in Zweden een goede optie. Ik ben al vaak turbo's tegengekomen voor redelijke prijzen, zoals 1000,00. Daar zou ik dan 1000,00 extra bij rekenen voor onderdelen, brandstofkosten terug naar NL. Het is en blijft een oud model. Ik heb uiteindelijk een 740 Turbo gekocht. Relatief goedkoop in de aanschaf en minder roestgevoelig. Daarnaast rijdt het geweldig. Heb wel wat reparaties op het programma staan, maar die zijn te overzien. Helemaal als je zelf handig bent. Dus Bassius, consider your mind ![]()
Volvo 740 tic '84.
13 January 2008, 12:31
Tja, laatst reed er een originele zilvergrijze door de Mac in Veldhoven, hier in het dorp staat ooit een hele mooie rode originele.
Maar daar zijn geen eigenaars van bekend, dus niet te gebruiken op het lijstje, maar het zijn wel 2 turbobezitters in Nederland.
13 January 2008, 13:10
cooper schreef:Orgineel is uiteraard het uit gangspunt. Denk dat ik de 20e gesloopt heb in 2006 ![]() Ook een bordeaux rode van 1981 , rijd nu in de auto cross rond maar er zijn van die turbo nog zat onderdelen in rolatie want het blok+bak&O.D. heb ik nog en veel ander spul dus hij is nog niet helemaal weg ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
13 January 2008, 16:49
En deze ziet er best aardig uit voor niet teveel: originele 240 Turbo estate voor E2000
http://link.marktplaats.nl/135665013 Ziet er redelijk origineel uit, alhoewel de voorportieren zijn vervangen en nog wat dingetjes. Maar je zal vast nog een keer de vraagprijs moeten reserveren om er een goeie wagen van te maken. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Hoeveel bar bij grens geel/rood? | pierpower | 5 | 5.616 |
17 September 2010, 12:13 Laatste bericht: 242-turbo |
|
Hoeveel km met 60L tank | LJ | 50 | 31.849 |
19 January 2006, 19:39 Laatste bericht: Peter Timmer |