Topics: 44
mooi zo en nu maar afwachten leuk kerstkado niet en komen we de feestdagen weer door
ik ga morgen nog even de stangetjes bestellen, weet je zo of die ook ergens verzwaard te leveren zijn?
Volvo S70R B5234T4 M59
ja dat klopt de rubbers met houders voor montage zitten erbij
en voor boven op het stangetje die 4 kleine rubbertjes zitten er ook bij maar meer niet
Volvo S70R B5234T4 M59
als je nog van die rubbertjes nodig hebt: vlgs mij heb ik er daar nog een paar van liggen, toen teveel besteld.
de STABILISATORKITS zijn binnen!!!
zal dadelijk even een paar foto's maken ;D ;D
Volvo S70R B5234T4 M59
hij heeft ze ook pas vanmiddag binnen gehad en heb ze net pas gehaald
hij zou die van jullie zo snel mogelijk opsturen zei hij
of wil jij hem ook zelf halen dat weet ik niet?
Volvo S70R B5234T4 M59
ben benieuwd of je verschil merkt in de bochten Eric. Ik verwacht eerlijk gezegd niet zo heel veel.
Nou ben benieuwd dan.
Funs, bij jou zul je t sowieso wel goed merken denk ik, maar Eric z'n Turbo heeft al behoorlijke stabi's en vraag me af of je 't dan ook nog merkt.
Ik denk dat we na het weekend wel een berichtje van Eric kunnen verwachten ;D
Ticcie schreef:Ik denk dat we na het weekend wel een berichtje van Eric kunnen verwachten ;D
denk??? weet het wel zeker ;D ;D
heb vanavond de voorste gemonteerd inclusief de kleine stangetjes
morgen ga ik de achterste monteren
ik denk dat ik het wel ga merken de voorste gaat van 23 naar25 dit is niet zo spectaculair
maar achter ga je van dacht 21 naar 25 en dat zul je wel degelijk gaan merken
maar na het weekeind weet ik meer
Volvo S70R B5234T4 M59
heb vandaag ook de achterste gemonteerd ging allemaal soepel is ook niet zo heel moeilijk
heb ook even proefgereden en ik merk wel degelijk verschil zo stuurt hij nog veel directer en
helt hij veel minder over heb het idee dat hij achter gewoon recht blijft.
dus als ik snel instuur reageert hij direct eerst ging hij toch iets hangen
nu merk ik pas dat hij vantevoren toch nogal overhelde had toen al het idee dat hij redelijk
stabiel bleef maar nu is dat nog veel beter geworden
en achter had ik een stang van 21mm die is nu 25mm geworden en dat merk je
voor is het maar 2mm dikker geworden dus dit is minder te merken
maar ik ben er super blij mee
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 3
veel duurdere volvo's van de 7 en 9 serie zijn standaard uitgerust met nivomats. Deze schokkers worden vaak vervangen door standaard dempers. De nivomats hebben echter ook een stabiliserende werking. Mijn 745glt16v was dus standaard geleverd met nivomats maar zonder achterste stabi. Na de zomer heb ik er alsnog eentje onder geschroefd (autorima in Druten) en het is een wereld van verschil, vooral als de auto flink geladen is.