Topics: 21
PP! schreef:ja, hoe zit dat??
als ik een auto in het buitenland koop en naar de RDW ga voor NL.kenteken duurt het hooguit 10 werkdagen, en moet ik ook nog evt. BPM bij betalen.
jij koopt een V90 bij Carlo en krijgt 'm pas in januari????beetje raar verhaal ??? ??? ??? :-\ :-\
Valt wel mee. Carlo heeft het druk en komt pas over 3 weken toe om de auto na te kijken. Ook zit er een kleine beschadiging bij de benzineklep en voorbumper en dit moet gespoten worden. Auto moet dan nog gepoetst worden.
Ondertussen zijn wij dan 1/2 december en dan kan het snel januari worden met de feestdagen. Ik hoop at ik dit jaar nog kan rijden maar zolang krijg ik een auto om te gebruiken van Carlo.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 25
2 maanden om een auto af te leveren ???
Wat PP zegt: binnen 2 weken kun je een buitenlandse auto op kenteken hebben en dat is mijn eigen ervaring
Laat Carlo nog eens een hele grote beurt op de auto geven waarbij onderdelen besteld moeten, dat kost hooguit een week. Oftewel binnen 3 weken moet die auto toch echt klaar kunnen staan :
Ik heb geen haast jongens en ik krijg ook nog eens een auto van hem te leen. Ik wacht liever een week meer en dat de auto goed word afgeleverd en dan er veel plezier mee heb.
Carlo is niet goedkoop maar het is wel een heel goed adres. Ook op volvo700vereniging.nl zijn ze vol lof over Carlo hoe hij zijn auto's omgaat. Trouwens met mijn oude super polar ging het net zo en ook nooit geen problemen gehad.
Ik had gewoon niet anders verwacht en van jullie had ik wel zo'n reactie verwacht :
@Bert,het is niet bedoeld om Carlo af te zeiken of zo maar ik verbaas me wel over zijn aflevermethode.
Ik verwacht wel dat het een oogverblindende auto wordt bij aflevering dus neem je camera mee Bert :
Ik hoor verder ook alleen maar positieve geluiden over Carlo behalve zijn prijzen voor Volvo's dan
Ja Bert,de foto's had ik al gezien 8)
Vandaar ook dat ik stel dat hij alleen maar mooier kan worden,het is een prachtbak :

Persoonlijk vindt ik grijs leer de
minst mooie bekledingskleur maar daar kan ik deze schoonheid niet op afkraken.....
Als jij hem maar prachtig vindt dan doet het commentaar van de rest er niet toe,dus ook niet van mij :-X
Ik heb ook een blauwe gezien met beige bekleding en is een hele mooie combi. Om de bekleding kan ik de auto niet laten staan al maakt het de auto wel donker van binnen. Gelukkig maakt het opendak de auto weer wat lichter.
Is ook een hele mooie auto. Ik heb liever blauw maar deze zou ik ook niet laten staan. :-X Deze binnenkant met blauw buitnkant is ook heel mooi.
Mijn vrouw vond deze combi ook mooier maar donker lijkt minder smerig. :o
Die kleur had onze S70 ook. Apart, maar wel mooi. Je ziet ze niet veel in die kleur.