Ja, ik heb de koppelingscilinder binnen. Alles valt eigenlijk op zijn plek. De schakel-linken zitten er mooi in. De bak schakelt iets "scheef". Dat wil zeggen dat de 1 iets verder van je af zit dan de 2 (lees: verder naar rechts). Op zich is dit niet ongunstig. Mogelijk is dat nog wel te verbeteren door wat met de stangen te buigen. De oorzaak zit em in de 9,5 cm kortere schakelstangen. Daardoor staat de schakelstang iets onder een hoek. En de pook dus ook. Niet storend. Ik ga kijken of ik daar nog een oplossing voor kan vinden.
Het Sub-frame / X-member wordt nu doorgelast en het rubber wordt er netjes in vastgezet. De aandrijfas is al gemonteerd geweest. Ik ga er zaterdag een 700/900 rubber onder fabrieken. Mag geen probleem opleem opleveren.
Wat wel een probleem is: De hydrauliek leiding voor de koppeling. Deze heeft wartels van M12x1. En dat is vrij uitzonderlijk. De cilinders hebben binnendraad. Dus ik zou een slang nodig hebben met M12x1 binnendraad en buitendraad of 2x binnendraad. Maar de meeste slangen zijn M10 of UNF e.d. Ik heb nog geen passende slang kunnen vinden en de meeste autobedrijven zijn niet echt behulpzaam. Als je ze geen kenteken kan geven gaan ze liever een andere klant helpen.
Er is mogelijk wel een oplossing. Ik heb een wartel gevonden die over een dunnere diameter leiding schuift. Als ik daar dan weer een M10 wartel op krijg dan zou ik zo naar een aansluiting kunnen gaan waar wel remslangen voor te krijgen zijn. Ik bedacht me dit net pas
Het loont om de hydrauliekleiding van een 900 meteen mee te pakken.
Zowieso is het wel handig om de bak zo compleet mogelijk uit de auto te halen. Want anders ben je toch wel een beetje de pipo. Al die onderdeeltjes kosten een paar tientjes per stuk. Maar al met al wordt zo''n ombouw wel prijzig.